Gå til innhold

Hvor vondt er paintball?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis de ikke har så veldig med klær, gjør det vondt ja, riktinok ikke med en gang, som regel pga en er så gira på å spille, men det gir brukbare blåmerker ja. jeg ble skutt på låret på 2 meters avstand en gang, da hadde jeg bare joggebokse, det ble et brukbart blåmerke + att det gikk hull på skinnet så jeg blødde en liten stund. men det spørs også litt på hvor mye gass en har, hva slags våpen eller tanker det er på våpenet å sånn

Lenke til kommentar
hvis de ikke har så veldig med klær, gjør det vondt ja, riktinok ikke med en gang, som regel pga en er så gira på å spille, men det gir brukbare blåmerker ja. jeg ble skutt på låret på 2 meters avstand en gang, da hadde jeg bare joggebokse, det ble et brukbart blåmerke + att det gikk hull på skinnet så jeg blødde en liten stund. men det spørs også litt på hvor mye gass en har, hva slags våpen eller tanker det er på våpenet å sånn

er et sted for utleie. Men kjeledress burde vel bremse veldig?

Lenke til kommentar

en litt fora dress, varmedress eller lignende tar imot det meste ja, jeg brukte stilongs og joggebukse + en genser å vanlig tynn jakke da vi spillte, kjente jo selvsagt att jeg ble truffet, det er jo noe av gamet :p og husk å bruk hansker, du vil ikke bli truffet på fingrene uten noe utenpå

Lenke til kommentar

Det gjør litt vondt, og du kommer til å skrike som en jente hvis du blir truffet på steder som:

  • Halsen
  • Skinnleggen
  • Tekstiklene
  • Rompen
  • Fingrene

... men det er ingenting som er gøyere. Er du gutt (jeg bruker gutt fordi jeg bare kan svare for guttene iom at det er det jeg er), vil du ikke bry deg om skuddet fordi du er så oppspilt.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

FIkk et direkte treff på strupen den ene gangen jeg prøvde det og det gjorde ikke vondt. Enten så har jeg vært utrolig heldig med akkurat den ene kula eller så er jeg rett og slett sinnsykt barsk :D .

Vi hadde kjeledress og det holdt egentlig. Det skal gjøre litt vondt når man blir truffet for hvis man ikke hadde merket noe er vel vitsen borte?

Lenke til kommentar

Har spilt litt paintball og vil abefale ALLE og ha minimum en GODKJENT maske som dekker en del. En god regel er at folk ikke skal skyte på hverandre fra nærmere enn masimum 10 - minimum 5 meter. Dette får man ta en avstemning på. Jeg ble en gang truffet tre ganger på akkurat samme sted, på albuen, mens jeg løp. Helt sykt og velidg flaks fra min "fiende". Pointet er at akkurat det gjorde veldig vondt :!: én ball fra kort avstand svir med én gang men går veldig fort over. Litt blåmerker skal man tåle, ellers er man pyse :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...