d0ppler Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Legger ut en liste over et par ikke fullt så kjente, men veldig bra spill. Si ifra hvis det er noen som bør ligge her, så oppdaterer jeg posten. FlightGear En skikkelig proff open source flysim, som også er gratis, bør testes ut av alle som interriserer seg for fly. Link : www.flightgear.org Pris : Gratis! Live For Speed Muligens verdens beste bilsimulator, et must for alle med ratt og pedaler Link : www.liveforspeed.net Pris : £12 Fullverson, Gratis demoversjon. Trials Contruction Yard Et lite, dog vanedannende trial sykkel spill, skrevet i Java. Undertegnede har kun testet dette spillet fra produsentet RedLynx, og det kan hende at noen av de andre spillene også er bra. Listen over spillene dems finner du her. Link : www.redlynx.com Pris : $14.95 Fullverson, Gratis demoversjon. Deluxe Skijump 3 Et sinnsykt vanedannende og bra hoppspill, hvor du kan poste dine bakkerekorder til websiden og konkurrere med hele verden! Grafikken er ikke veldig bra, men "ren og pen". Link : www.mediamond.fi/dsj3 Pris : 72,55 NOK , Gratis demoversjon kkrieger (beta) En utrolig bra FPS med tanke på at nedlastningsfila er på kun 96k !! Link : www.theprodukkt.com/kkrieger.html Pris : Gratis! Americas Army En FPS som ikke trenger nærmere forklaring, men den er GRATIS, og BRA! Link : www.americasarmy.com Pris : Gratis! Er det andre spill som du føler bør være her, så post inn, og jeg oppdaterer.. Endret 4. mars 2005 av dga01
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Folkens.. skal dere legge inn spill her, ikke bare skriv navnet. Bilde, beskrivelse, link.. kjekke greier.
The Very End Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Enig med deg at Live For Speed er det kanskje det mest undervuderte spillet, ja det er faktisk vanskelig å kjøre, men det er utrolig bra når du begynner å få det til og se at rundetidene går ned. SÅ anbefaler folk å prøve demoen av det før de sier at det suger..
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 In Memoriam Et av de mest innovative og spennende spillene jeg har spilt! Omtale @ gamer.no: http://gamer.no/art.php?artikkelid=4513&side=1
d0ppler Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 In Memoriam Et av de mest innovative og spennende spillene jeg har spilt! Ser spennede ut, og har vurdert å kjøpe det et par ganger, likevel tenkte jeg her i denne "guiden" å vise til spill som man ikke får tak i som hyllevare.. Hvis flertallet derimot syns at slike spill også skal være med, så bøyer jeg meg.
Sigga Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 DSJ 3 er greit, men klarer ikke helt å venne meg til den nye grafikken.
d0ppler Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 DSJ 3 er greit, men klarer ikke helt å venne meg til den nye grafikken. trykk F2 så får du classic view, og alt er som før.. ser ut til at det er mange som ikke vet om dette, og deretter dømmer ds3 nord og ned..
Wazu Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Genialt da. Det flyspillet så skikkelig kult ut, samme med kkrieger og DSJ3 hehe, spillte faktisk DSJ (1) på skolen idag. evig kult spill det der. håper bare Flightgear blir ferdig å laste snart
Dinsdale Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Vedr. kkrieger Kan noen forklare meg hvordan et spill som er så bra kan være på 96k? Det er jo veldig lineært, og ingen fantastisk ai, men likevel....
Loeve Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det henter omtrent ingen ressurser fra filene sine, men trekker i stedet alt fra selve maskina, derfor krever det også en jævla barsk maskin. Og det er for øvrig feil at Kkrieger ble laget av bare én person.
d0ppler Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Og det er for øvrig feil at Kkrieger ble laget av bare én person. Du har helt rett. Det står faktisk 4 personer bak, var bare jeg som hadde en eller annen formening om at det sto kun én person bak.
Fat_ASS Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Tror de har skrevet alle linjene i spillet ute mellomrom for å spare plass eller no! Klarer å se for meg hvordan det fungerer men klarer ikke helt å forklare det her....:/
Fat_ASS Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ser spennede ut, og har vurdert å kjøpe det et par ganger, likevel tenkte jeg her i denne "guiden" å vise til spill som man ikke får tak i som hyllevare.. Hvis flertallet derimot syns at slike spill også skal være med, så bøyer jeg meg. Synes at vi skal kunne få si spill som fortsatt er i hyllene! mange spill som selges ute i dag som "billig spill" som fortsatt er veldig ukjent å som mange kanskje ikke vet om men som derimot er kjempe bra...=)
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Vedr. kkrieger Kan noen forklare meg hvordan et spill som er så bra kan være på 96k? Det er jo veldig lineært, og ingen fantastisk ai, men likevel.... Jeg ble helt målløs
Dinsdale Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ser spennede ut, og har vurdert å kjøpe det et par ganger, likevel tenkte jeg her i denne "guiden" å vise til spill som man ikke får tak i som hyllevare.. Hvis flertallet derimot syns at slike spill også skal være med, så bøyer jeg meg. Synes at vi skal kunne få si spill som fortsatt er i hyllene! mange spill som selges ute i dag som "billig spill" som fortsatt er veldig ukjent å som mange kanskje ikke vet om men som derimot er kjempe bra...=) "Undying" er et slikt spill. Et av de mest spennende og beste jeg har prøvd. Men det solgte veeeeldig dårlig og derfor kommer det ingen 2`er En omtale. Og en infoside. Den offisielle siden er borte....eller jeg gidder ikke å lete
d0ppler Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 (endret) Tror de har skrevet alle linjene i spillet ute mellomrom for å spare plass eller no! Klarer å se for meg hvordan det fungerer men klarer ikke helt å forklare det her....:/ [digresjon] hvis du tenker på kkrieger så hjelper det nok ikke å ikke bruke mellomrom, siden koden blir gjort om til maskinkode, og da har det ingenting å si hvor mange mellomrom du bruker mellom operatører og argumenter, etc. Kommentarer blir også fjernet vekk av en kompilator. dvs du vil få akkurat samme resultat i maskinkode av disse to snuttene: if(ddrval != DD_OK) { MessageBox(0, "Error Setting Display Mode", 0, MB_ICONERROR); scr.lpDD->Release(); return false; } og denne if(ddrval!=DD_OK){MessageBox(0,"Error Setting Display Mode",0,MB_ICONERROR);scr.lpDD->Release();return false;} [/digresjon] EDIT : skriveleif Endret 4. mars 2005 av dga01
Fat_ASS Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 ah...ok...hehe.,...er visst ikke så inne på sån der...kasnkje holde kjeft neste gang
Ennir Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Out Of The Park Baseball Ootp Developments Chart Wars 3 Osiris Games
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Soldat Link: http://www.soldat.pl/main.php Utrolig gøyalt i multiplayer. En blanding av Worms og CS...eller noe tilsvarende.
sablabra Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Stronghold og Stronghold: Crusader er to geniale spill. Stronghold 2 Stronghold: Crusader Stronghold Og nå kommer Stronghold 2 snart også. Jeg gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå