Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stilig rifle. :)

Spørsmål til batteri guruene her: Hva må til for å bruke li-po batterier? Trenger jeg bare en sperre som hindrer at batteriet får for lav spenning, og hvor får jeg tak i det isåfall?

Om dere eventuelt kan anbefale noen Ni-Mh av "krem"-kvalitet.

Endret av Lefse
Skrevet (endret)

Hva legger du i billig? Type? Norge eller utland? Man kan jo skaffe seg en nokså enkel molle chestrig og kjøpe AK lommer til den, skaffer du flere våpen senere kan du jo bare rotere på lommene du vil ha på. Ellers så er ikke originale russiske AK vester så verst prisa de heller, men det tror jeg Northern kan svare litt bedre på, han er litt mer inn i russer kit enn meg.

Endret av KingArms
Skrevet

Bare den tar AK magasiner og er billig, helst ikke over 1000,- Så spiller det egentlig ingen rolle hvilket land den stammer fra. Har ikke råd til noe kit nå, så det må bli senere.

Skrevet (endret)

Den AK'en ser iallfall ikke mye russisk ut =P (enkelt og greit pga pistolgrepet og det perforerte frontgrepet)

Men sikkert grei til merc kit ^^

Endret av Northern
Skrevet

Har det originale frontgrepet og pistolgrepet. Men syntes det pistolgrepet var mye bedre å holde i, er forsåvidt enig i at det ikke matcher rifla, men syntes det var bedre i bruk!

Må få fiksa fjæra i red-doten og, da det er dårlig kontakt der..

Skrevet

Ender det på over 200,- så må du betale moms på frakta også.

Dere som har brukt UNCompany en del før:

Har dere prøvd å sende mail og spurt om de setter ned pris på pakka og merker den som gift ?

Tenkte muligens å kjøpe noe der, men blir uaktuell pris med moms itillegg.

Skrevet (endret)

Du får kjøpe til blodpris inkl. mva i Norge da..

De norske forhandlerne trenger fortsatt flere enorme SUV firmabiler.

Endret av Svedge
Skrevet

Kan noen anbefale meg en god batterilader til under tusenlappen. Virker som den laderen jeg har ikke lader batteriene mine skikkelig, målte det en 9.6 volt batteriet til 7.9 volt, nylada. :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...