Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er G&P sine interne deler bedre enn CA sine også? begge merkene er vel av topp ligaen? :p

hvordan er King Arms og Deep Fire?

Endret av Timmeyh
Skrevet (endret)

tror kanskje d blir en A&K SR25 for 199.95$ på airsplat.com ;) og så kjøpe et Acog sikte senere. sett endel reviews av den og den skal visst være veldig bra og er på linje md G&G og CA sine SR25 modeller. i tillegg til å ha Full auto som G&G ikke har som er den dyreste til 410$.

noen som vet noe om A&K SR25?

og en annen ting. er d lurt å kjøre full auto md et 6.01mm løp istedet for et 6.03mm?

Endret av Timmeyh
Skrevet

Det der hadde aldri jeg brukt penger på, for å si det slik. Bedre å legge i mer penger også kjøpe seg noe litt ordentlig. Da vil du også få ett bedre inntrykk av sporten enn det de jalla-sakene der vil gi deg.

Skrevet

du må bruke det pent iallefall :p tåler ikke en smell her og der vil jeg tro. men ved pent bruk så har du det sikkert morro ;)

FPSn er bare på 200 så dem skyter ikke særlig langt og dem er veldig treige vil jeg også tro. og treffsikkerhet kan du glemme^^ men ved innendørs spilling er d kanskje håp for den :p

Skrevet

Men hvordan er det med MVA? Må det være under 200kr med pakking og porto, eller er det bare prisen på selve varen som teller?

Sender de til Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...