Gå til innhold

Siemens m65, burde jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare gode erfaringer med denne telefonen, tåler MYE juling, ser bra ut..

Fin skjerm ( si hva dere vil, jeg synes den er bra ), fine taster og en nydelig joystick!..

Lite "lagg" eller andre tregheter..

 

Absolutt verdt et kjøp, visst du vil ha en ROBUST mobil! :thumbup:

Lenke til kommentar
Mine erfaringer med M65 er dårlig,, sendt den inn på rep, tre ganger feil hver gang,,, Fikk ny mobil..! :mad:  :no:

Ifølge signaturen din har du aldri hatt den, hvordan forklarer du det? var det en av kameratene dine kanskje?

Hehe,, signaturen min har ikke blitt oppdatere på en stund,,, Jeg har hatt cirka 15 mobiler siden i høst/vinter skjønner du :thumbup:

Lenke til kommentar

En helt grei telefon, med mange funksjoner og godt VGA-kamera. Se kamerabilder på www.sprites.dk Finn CX65, som har samme kamera, og kos deg med billedeksemplene.

 

Kjøpte en i dag for 899,- på Expert. Telenor Ring Kontant, og Entry-meny.

 

Det er nå mulig å få den i svart, slik jeg gjorde. Det er adskillig mye stiligere enn grå. Det som var orange på den opprinnelige modellen, er dessuten lysegrått. Hvorfor søren gjorde ikke Siemens dette med en gang?

 

Dette er min andre M65. Den første hadde noen få bugs, men det som irriterte var at PC-programvaren (Mobile Phone Manager) var så uferdig at den en periode ble trukket fra nettet for nedlasting! Flaut, Siemens! Nå 7-8 måneder senere, er den adskillig mer medgjørlig. Men synes Nokia har den mest lettbrukte PC-programvaren.

 

Telefonen skal tåle en del, men diplayglasset får lett riper. Telefonen har vært på markedet siden sommeren 2004, og de verste SW-bugsene er forhåpentligvis luket ut. Jeg har SW-versjon 25 på min. Tror det er også den nyeste som kan lastes ned fra Siemens' hjemmeside.

 

Siemenstelefonene er normalt ganske bra å skreddersy mht. menyer og hurtigvalg på tastaturet. Dessuten liker jeg godt filsystemet, som gir tilgang til mye i forhold til SE og Nokia. Når PC-programvaren er installert, har man rikelige muligheter til å overføre ulike filtyper meeom telefonen og PCen. Her er Siemens konge. Og hvilken annet merke tilbyr en å velge mellom flere muligheter når man vil utsette kalendervarsling? De fleste andre lar en skru alarmen, eller utsette 5-10 minutter.

 

M65 er ikke blant det hotteste på markedet (den lite tiltalende gråfargen har kanskje en del av skylda, samt en del SW-bugs, som etter hvert er oppdatert i mange trinn), men den er en god telefon, og prisene trenger ikke å være avskrekkende. Jeg hadde ikke giddet å betale 2500-3000 for den, men hos Expert gjorde jeg et godt kjøp. Snaue 900 kr for denne telefonen er et røverkjøp. Jeg har fått den opp å gå, synket kontakter og kalender, og nå står den og lader seg. Jeg er dritfornøyd, men i og med at jeg har hatt telefonen før, visste jeg jo hva jeg gikk til. Det store var at den nå er å få i svart.

 

Hva så når man har kjøpt den?

 

Da har man muligheter for å oppdatere SW uten å måtte gå om et serviceverksted. Man oppdaterer selv med datakabel. Videre er det flere meget gode ressurssteder på nettet, bl.a

www.club-siemens.com . (engelsk)

En annen er Siemens Info http://www.siemensinfo.de/ (tysk)

 

Kan man tysk, er mulighetene større, for å si det sånn.

 

Lykke til med valget!

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg fikk også den i svart/grå, CellularDude ;)

Kjøpte den også på expert for 899.

Men hvor og hvor mye koster datakablen?

Takk for bra svar foresten

Ser de har datakabelen for 219,- på www.hammar.no :thumbup:

 

NB: Det er KUN DCA-510 som kan brukes til firmware-oppdatering. Den andre (DCA-540) er raskere, men kan IKKE brukes til firmware oppdatering.

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar

Kjøpte min 2 M65 i går jeg. 999 på Expert.

 

Hadde tidligere vært på Elkip å sedd på telefonen, der skulle de ha 799 ,-

Men om man leste de t med liten skrift, så var det uten startgebyret på 200 kr. :mad:

Dvs prisen ble den samme som på Expert, altså 999. Og da sa jeg takk og hadde til Elkjip og gikk til Expert å handlet telefonen.

 

Det med entry, noen her som har funne ut hvordan man kan få kuttet ut Entry som venstre hurtigtast?

Regner med at jeg skal flashe bort hele entry saken snart.. men skulle gjerne ha fått bort Entry som hurtigtast.

 

Telefonen har slått seg av ett par ganger i går.. men ikke det verste..

er FW 25 på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...