Sevenord Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvor finner jeg et slikt program? Jeg skal nemlig selge en del harddisker og ønsker ikke at fremmedfolk skal få tilgang til mine gamle data. Altså, det jeg er ute etter er et program som overskriver ALT på harddisken med en eller flere random filer slik at alt blir erstattet med det. Etter det skal jeg formatere den og da finner ikke folk filene mine (dersom jeg har skjønt det riktig, så er all data på platen også etter formatering/sletting, men det bare "vises" ikke..Man må skrive over alt det gamle for å få det helt bort) Håper noen vet
Spyder Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 om du har wd disker så er det et er program på wd sine sider som skriver over med enere og nullere
Miniguru Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Last ned og brenn Darik's Boot and Nuke. Denne er meget effektiv, har testet selv. Les om den her Last ned her
Sevenord Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 (endret) Okai, takker En ting: Når jeg booter med den platen, får jeg da spm om hvilke disker jeg vil formatere? Edit: Dersom noen vet om et program som jeg kan kjøre via windows så hadde det vært det beste, da jeg har kontakt med harddiskene via "eksternt skrivebord".. Endret 3. mars 2005 av el`satanical
Jarmo Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) http://www.killdisk.com/ http://www.heidi.ie/eraser/download.php Endret 3. mars 2005 av jarmo
Jarmo Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ah,den siste der så lovende ut Hehe ! så nå skal alt pron vekk eller ?
dopus Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 hva med en low leverl format, Gjør ikke den det samme.
Sevenord Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Jeg skal prøve meg med det Eraser programmet. Det kan brukes via windows, noe som er en fordel for å spare meg for en del arbeid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå