Gå til innhold

hvilket thermaltake kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg Tsunami, liker dette veldig godt. LAN-er en del selv og ulempene jeg ser er vel frontpartiet, det er jo et deksel fremme, for inntak og uttak av diskettstasjon, CD/DVD osv,frykter at det kan ryke, det er av plastikk :hrm: Men ellers er det et supert kabinett

 

EDIT: Ble en dobbeltpost etter redigering :(

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Off topic:

ville bare si at jeg syns det er bra at det ikke har kommet noen " TT er så ræva", " TT har så stygge kabinetter" osv... fortsett sånn... hehe

 

On Topic:

 

De kabinettene som ville passet best til dine kriterier er TT Tsunami og TT Shark.

Lenke til kommentar
Off topic:

ville bare si at jeg syns det er bra at det ikke har kommet noen " TT er så ræva", " TT har så stygge kabinetter" osv... fortsett sånn... hehe

 

On Topic:

 

De kabinettene som ville passet best til dine kriterier er TT Tsunami og TT Shark.

TT er jo ikke akkurat stilrene eller smoothe, TT heller litt mer mot fjortiss faktoren ;)

Lenke til kommentar
Off topic:

ville bare si at jeg syns det er bra at det ikke har kommet noen " TT er så ræva", " TT har så stygge kabinetter" osv... fortsett sånn... hehe

 

On Topic:

 

De kabinettene som ville passet best til dine kriterier er TT Tsunami og TT Shark.

hehe skulle du aldri ha sagt :)

 

men kan legge inn en litt saklig begrunnelse da : thermaltake er crap :whistle:

Lenke til kommentar
hadde egentlig tenkt på dette https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22061

men eg tviler litt no siden ingen har anbefalt det :hmm:

er det ikke noe bra eller???TAKK for alle inlegg :thumbup:

mm er du ca. 12-14 år, så blir dette kabinettet fort... stygt...

har selv et TT Xaser3 kabinett, som er ganske mye mer stilrent enn det du la ut en url til...

ulempe med de "xaser" formede kabinettene er at de er rimelig tunge.. Også har de egentlig litt få plasser til hdd`er.. ikke at du ikke kan sette inn nye i 5,25" portene, men

det er en liten ting å tenke på...

de har en sinsykt stygg dør (festet inni kabinettet, men kan fjernes)

men xaserV`s dør/vindu tar kaka ;)

men bortsett fra det, så er det vell egentlig front partiet det man begynner å misslike sterkt etterhvert, for det inni er har jo relativt god kvalitet...

 

Skal selv bytte ut kabinettet forrholdsvis snarlig, og da skal jeg gå for et "CM stacker" eller et "Lian-Li watercooled/ Lian-Li sjenerelt" kabinett... <-- disse er mine ambefalinger, men selvsagt uten å faktisk ha prøvd et ;)

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...