Gå til innhold

sett av 20 juli og hopp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stå på en vekt som registrerer vekt hvert milliondels sekund, og hopp. Ta så snittet av denne målingen og sammenlikn med vekta di uten å hoppe. Noen likheter?? Tror det, ja.

 

Tviler seriøst på at noen kommer til å tro at dette fungerer, selv om det var en artig sak.

 

PS: Har satt av dagen, og er klar til å hoppe :D

 

 

edit: ta sats akkurat da, eller lande akkurat da? Jeg kommer nok til å ta med meg noe stort og tungt når jeg hopper :cool:

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Dette er bare tull... move along guys, nothing to see... osv.

Men litt moro må man ha det, da...

Enig! Men forandrer dette egentlig noe som helst? Selvfølgelig forandres ikke jordbanen, men har det noen betydning for folkene som deltar? Blir verden mer sammensveiset?

Lenke til kommentar

Hm, de tyskerne ser ut som de har en bra sak da. Har litt tro på dem atm. Håper det virker jeg, hadde vært fett :p

 

Btw. Zethyr, den teorien din ang. vekta er irrelevant til tusen, må regne med at jorda "svever" og har en litt annen masse enn det du har regnet med.

Lenke til kommentar

Kan aldri tenke meg at dette vil funke, for dersom det hopper en på motsatt side av jorden, vil den bare oppheve ditt hopp osv. Dersom hele jorden hopper samtidig vil jo bare alle hopp oppheve hverandre og ingen endring vil skje.

 

Men dersom kun kineserene alene hoppet tror jeg det ville hatt større effekt, ville det ikke?

Lenke til kommentar
Kan aldri tenke meg at dette vil funke, for dersom det hopper en på motsatt side av jorden, vil den bare oppheve ditt hopp osv. Dersom hele jorden hopper samtidig vil jo bare alle hopp oppheve hverandre og ingen endring vil skje.

 

Men dersom kun kineserene alene hoppet tror jeg det ville hatt større effekt, ville det ikke?

Nøkkelord: kraft utenfra!!

 

Det vill ikke funket om hele verdens befolkning hoppet på samme sted

Lenke til kommentar
Nøkkelord: kraft utenfra!!

 

Det vill ikke funket om hele verdens befolkning hoppet på samme sted

Forklar meg hvorfor det ikke ville funke om alle hoppet fra samme sted? Og hva mener du med kraft utenfra? Solen eller vi som hopper?

et eksempel er en gigantisk rakett som er så lang at den er utenfor atmosfæren, og dytter på jorda...

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...