Gå til innhold

Hvilket spill foretrekker du?

Hvilket spill foretrekker du?  

252 stemmer

1. 1. Hvilket spill foretrekker du?

• Splinter Cell
      132
    • Metal Gear Solid
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker best splinter cell serien fordi om jeg ikke har spilt så mye MGS. synes forøvrig pandora tomorrow skuffet litt i forhold til eneren...når kommer chaos theory til GC? er ikke så velinformert for tiden

Skrevet (endret)

Har vært Splinter Cell fan helt siden 1 kom ut, har bare Pandora Tomorrow, men skal ha Chaos Theory når det kommer. Har jo spilt demoen, og har enda ikke spilt ett eneste spill som jeg synes kan måle seg med Splinter Cell, så jeg tror ikke heller MGS vil kunne gjøre det, i mine øyne, så jeg går for SC.

Edit: Til dere som synes Splinter Cell 1 og 2 har bra grafikk (ikke at de ikke har det), vent til dere prøver Chaos Theory! De to andre ser bokstavelig talt dritt ut i forhold! :dribble:

Endret av Potetfar
Skrevet (endret)
Stem Splinter Cell

Og hva er din begrunnelse for at folk skal stemme Splinter Cell?

Jeg syns Splinter Cell er mye bedre, nå kommer det jo et nytt Splinter Cell spill,

det kommer til å bli konge.

Spillene er bra på hver sin måte, men jeg liker Splinter Cell best.

men Sam Fisher er så tøff at han fikk min stemme.

:yes:

Endret av TheWiz
Skrevet

MGS er underholdning for alle pengene.

Splinter Cell er rett og slett kjedelig. Jeg ble bare sittende å irritere meg over alle det små detaljene som ødelegger spillet.

Ergo: Jeg synes MGS er best!

Skrevet (endret)

Det må nok bli Splinter cell. Liker og spiller mgs også men liker sc litt mer.. :p

Men til de som sier at sc er kort og ensformet...Prøv SCCT som kommer i slutten av mars 05. Den er verken kort eller kjedeli. :D

Demoen er ute og kan lastes ned fra SCCT Demo

Endret av TumTum
Skrevet
Edit: Til dere som synes Splinter Cell 1 og 2 har bra grafikk (ikke at de ikke har det), vent til dere prøver Chaos Theory! De to andre ser bokstavelig talt dritt ut i forhold! :dribble:

Hlt enig :D:yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...