A|3x Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 hvordan klarte dere det? dama burde tatt han alene lett
Keylar Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Shamannen vil klare seg godt mot de fleste andre, akkurat som en Warrior skal klare seg bra mot Mages, og Mages skal klare seg bra mot Warriors... Et snev av motsigelse.. Du kan kanskje lese det som det, men det jeg ville frem til var at det er til slutt den som styrer char'en som bestemmer utfallet av en pvp fight. Dere kan si så mye dere vil at to mages skal banke en Shaman i 10 av 10 tilfeller, men det var ikke det som skjedde her var det vel?? Og det er stor forskjell på å sitte her og legge frem taktikker og faktisk gjøre det under en fight... Og ja jeg er enig at Warrioren trenger litt kjærlighet for å komme til sin "rett" i pvp, men den er ikke "broken"! Jeg vil si at Warriors er "broken" jo. Eneste Lyspunktet nå er at warriors skal visst få rage på dodge/parry osv.
Bautastein Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Shamannen vil klare seg godt mot de fleste andre, akkurat som en Warrior skal klare seg bra mot Mages, og Mages skal klare seg bra mot Warriors... Et snev av motsigelse.. Du kan kanskje lese det som det, men det jeg ville frem til var at det er til slutt den som styrer char'en som bestemmer utfallet av en pvp fight. Dere kan si så mye dere vil at to mages skal banke en Shaman i 10 av 10 tilfeller, men det var ikke det som skjedde her var det vel?? Og det er stor forskjell på å sitte her og legge frem taktikker og faktisk gjøre det under en fight... Og ja jeg er enig at Warrioren trenger litt kjærlighet for å komme til sin "rett" i pvp, men den er ikke "broken"! Jepp. Jeg skjønte hva du egentlig mente like etterpå. Jeg er veldig enig i at alle kan slå alle. Det er den som styrer det kommer an på.
uberhunter Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Med min priest har PvP mot shaman gått helt fint, alltid vunnet, helt til de får windfury på level 30. Etter at de fikk den så er de så sinnsykt mektige!
purpledonkey Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ingenting som å gjøre 1000 dmg på 1 sekund på lvl 35. Skjer kanskje en av 1000 slag da
uberhunter Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Windfury = 20% til å gjøre 2 extra slag, er det ikke? Har du en heavy damage axe da eier du det meste (kanskje ikke mage pga. freeze + poly).
brillan Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Windfury = 20% til å gjøre 2 extra slag, er det ikke? Har du en heavy damage axe da eier du det meste (kanskje ikke mage pga. freeze + poly). 2 extra slag MED ekstra attack power. Har enda ikke sett en fiende som har overlevd 2windfury :> Critical på windfury er 500-700 damage hos meg.
MysticoN Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 skal du vere en PvP konge så lag en undead priest og shadow spec han.. tro meg veldig få kan ta de.. vist du vet hva du gjør da:) er selv en hunter og har svert lite problemer å ta shaman og druid på samme lvl. o går duelerte i med en RL venn. i var 28 hunter og han 30 druid. jeg vant 4 av 5 ganger. men møter jeg en rouge eller en shadow priest er det bare å spinge med halen mellom beina.. for meg så gjelder det å holde motstanderen på avstand til en hver tid. bruker katt pet med veldig rask attack speed for å kunne forstyrre spell casters mest mulig. når alt kommer til alt så har pet INGEN ting å si. så da er best å ha en pet med lav attack speed så han får in mest mulig skade på kortest mulig tid. så velg enten en hunter eller en priest. hunter er mest morro men priest er "best" i pvp (vist du har litt erfaring) men dette var no bare min mening. men har selv lest mye på priest/hunter forum, og det virker som det er flere som er enige med meg:)
brillan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 bruker katt pet med veldig rask attack speed for å kunne forstyrre spell casters mest mulig. Sorry mac, men dersom du tar svake raske slag blir de ikke noe mer forstyrret en kraftige trege slag.
Rookie_NO Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 bruker katt pet med veldig rask attack speed for å kunne forstyrre spell casters mest mulig. Sorry mac, men dersom du tar svake raske slag blir de ikke noe mer forstyrret en kraftige trege slag. Problemet kommer hvis du bommer på slaget, da vil det lønne seg med en liten kjapp en... Cooldowntiden på angrepet kan være akkurat den tiden mage'n trenger på å få gjort ferdig spellet sitt, og dermed får kastet det dødelige spellet sitt. Dette kan unngåes ved å "spre" skaden over mange slag. Bommer blir ikke så kritiske da.
brillan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 bruker katt pet med veldig rask attack speed for å kunne forstyrre spell casters mest mulig. Sorry mac, men dersom du tar svake raske slag blir de ikke noe mer forstyrret en kraftige trege slag. Problemet kommer hvis du bommer på slaget, da vil det lønne seg med en liten kjapp en... Cooldowntiden på angrepet kan være akkurat den tiden mage'n trenger på å få gjort ferdig spellet sitt, og dermed får kastet det dødelige spellet sitt. Dette kan unngåes ved å "spre" skaden over mange slag. Bommer blir ikke så kritiske da. Flere slag = flere slag du kan bomme på. 2 våpen = 25% større sjangse å bomme med det våpnet du har i off-hand.
M@R7!N Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) Ja, men når du først bommer er det ikke like ille som når du bommer med et tregt våpen, sier seg selv Pluss at de petene som slår raskest har ca 1.2 speed, det er langt over dobbelt så raskt som feks en treg 3.5 speed axe o.l Endret 2. mars 2005 av M@R7!N
brillan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Ja, men når du først bommer er det ikke like ille som når du bommer med et tregt våpen, sier seg selv Pluss at de petene som slår raskest har ca 1.2 speed, det er langt over dobbelt så raskt som feks en treg 3.5 speed axe o.l Selfølgelig er det mindre farlig å bomme, men når du bommer mer så er utfallet av 10 raske slag og 5 kraftige _nesten_ det samme Tror ikke du kan måle dette, siden det ofte blir crit og miss.
Rookie_NO Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Ja, men når du først bommer er det ikke like ille som når du bommer med et tregt våpen, sier seg selv Pluss at de petene som slår raskest har ca 1.2 speed, det er langt over dobbelt så raskt som feks en treg 3.5 speed axe o.l Selfølgelig er det mindre farlig å bomme, men når du bommer mer så er utfallet av 10 raske slag og 5 kraftige _nesten_ det samme Tror ikke du kan måle dette, siden det ofte blir crit og miss. Joda, skaden blir den samme så lenge %-sjansen for å bomme er den samme, og skaden pr sekund er lik men utgangspunktet var vel å interrupte spellcastere, og DA er konsekvensen av å bomme med et treigt våpen mye større enn et kjapt våpen!
Aiven Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 skal du vere en PvP konge så lag en undead priest og shadow spec han.. tro meg veldig få kan ta de.. vist du vet hva du gjør da:) er selv en hunter og har svert lite problemer å ta shaman og druid på samme lvl. o går duelerte i med en RL venn. i var 28 hunter og han 30 druid. jeg vant 4 av 5 ganger. men møter jeg en rouge eller en shadow priest er det bare å spinge med halen mellom beina.. for meg så gjelder det å holde motstanderen på avstand til en hver tid. bruker katt pet med veldig rask attack speed for å kunne forstyrre spell casters mest mulig. når alt kommer til alt så har pet INGEN ting å si. så da er best å ha en pet med lav attack speed så han får in mest mulig skade på kortest mulig tid. så velg enten en hunter eller en priest. hunter er mest morro men priest er "best" i pvp (vist du har litt erfaring) men dette var no bare min mening. men har selv lest mye på priest/hunter forum, og det virker som det er flere som er enige med meg:) Shadow priest får veldig mye negativ omtale om dagen. De er kanskje bra i 1vs1 pvp og solo, men de suger i grupper, sammenlignet med holy (med holy er det omvendt).
Aasgaard Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Som warrior kan du ikke regne med å slå annet enn dårlige shamaner. God warrior mot god shaman -> Shaman vinner God warrior mot middels shaman -> Shaman vinner God warrior mot dårlig shaman -> Jevn kamp Alle andre kombinasjoner -> Shaman vinner Sorry, men såpass skjevt er det mellom de klassene. Du kan vel egentlig putte inn paladin, mage eller druide i stedet for shaman også. Det er ikke umulig å gjøre det godt som warrior i PvP, men du må være en veldig mye bedre spiller enn fienden for at det i det hele tatt skal bli en jevn kamp.
purpledonkey Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Tror ikke det er nødvendig med holy spec til instances før bortimot lvl 60. På min priest i US retail tok jeg improved renew og improved pw:s og resten i shadow. Hadde aldri noen problemer med å holde folk i live selv om jeg ofte var lavest lvl i gruppa i feks SM og Uldaman. Shadow hjelper veldig til soloing så jeg ville heller respecca når jeg nærma meg 60. Anbefaler alle å ta improved pw:s, så du kan shielde dobbelt så ofte.
veitikke Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 En pally uten mana blir som en dårlig warrior. En warrior er aldri bedre enn sitt utstyr mens en pally mister så utrolig mye når manan tar slutt. Mvh veitikke
MysticoN Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 når jeg sender en pet med 1.3 attack speed og som har nesten 25dps (er enda 3 lvl'a lavere enn meg), så forstyrrer det spellcasters mer en vist jeg hadde hat en "treig" pet. har testa det sammen med et par i guilden. jeg burker oxo ei bue med lav speed. Grunnen til det er at laver speed: større sjangse for crit, og i liker bue bedre en gunner i pvp.. kan no fyre av 3-4 piler uten at han finner ut at han blir beskutt.. gunneren bråker så mye at folk på 10-mils omkrets hører at de blir skutt på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå