buddy_2 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hei!! Kan noen fortelle meg hva den beste anti-virus programmet er? Jeg bruker nå Norton, men dataen går enormt tregt på grunn av dette. Fins det noe annet som er bra og ikke går tregt? Tharsanan.
jh_ Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det finnes allerede flere tråder ang. dette. Det blir vanligvis konkludert med at NOD32 er det beste, her er det en test av det.
bleidd Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg bruker NOD32 antivirus og Outpost brannmur, fordi jeg synes det fungerer meget bra og krever svært lite ressurser. Året mitt er snart omme, og jeg kommer til å kjøpe et år til.
janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Dette er blitt tatt opp så utallige mange ganger før. Jeg for min del foretrekker Nod32 + Sygate Personal Firewall.
Dell_Inspiron Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Til de gjerrige som ikke gidder å betale: Brannmur: ZA eller Sygate Antivirus: AVG eller Avast!
mandela Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 til de lure som ikke betaler (jfr. innlegget over) sygate + bitdefender
_Adler_ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Nod32 og sygate Endret 17. mars 2005 av _Adler_
Ratleto Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 til de lure som ikke betaler (jfr. innlegget over) sygate + bitdefender Eh. Bitdefender har ikke "live" monitoring i gratis-utgaven da. Ganske verdiløs sånn sett, dessverre. Sygate virket bra hos meg - helt til den begynte å sperre websider. Det virket helt tilfeldig hvilke websider også. Så her forsvant den ut av maskinen. Anbefaler heller Kerio til brannmur. Den er ganske avansert av seg. En mer brukervennlig brannmur er Zonealarm, men den er dessverre tung å oppdatere. Til anti-virus anbefaler jeg AntiVir. Den har litt bugs, men tar mange flere virus enn AVG. AVG er dog ganske mye mer brukervennlig. Av ikke-gratis antiv-virusprogrammer, anbefales NOD32 eller Kaspersky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå