Gå til innhold

Gothic 2 addon- Night of the Raven!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:cry: jeg vil nok si at den engelske versjonen aldri vil komme.

Nact des raben kan du sikkert bestille på internett et sted. :yes:

Skrevet

Har særdeles dårlige erfaringer med tyske spill oversatt til engelsk, så jeg tror jeg står over den der.

Tusenvis av skrivefeil man sitter og irriterer seg over. Eller rett og slett totalt håpløs setningsbygging.

Skrevet

Jeg husker at jeg spilte demoen til Gothic 2 på tysk med engelsk oversettelse på teksten. Det fungerte bra det, var litt dumt å ikke skjønne det de sa, men at jeg måtte lese. Men jeg likte demoen som bare det for det. Kanskje jeg prøver meg på dette, men akkurat nå holder jeg på med KOTOR2, så kommer MGS3. Og siden jeg jobber så kommer det nok til å ta litt tid før jeg får spillt det hehe. Men dette skal jeg nok klare å prøve meg på.

Skrevet
[iC' date=28/02/2005 : 20:18]
Men sånn ellers, er det noe nytt om den engelske utgaven? Eller kan man bare slutte å håpe for godt nå...

Håpet var jo egentlig minimalt hele tide. ;)

"Just a fool's hope".

Det kommer på engelsk. Jeg gir meg ikke :realmad:

Skrevet (endret)

Riktig det. I september -03 ble stemmene spilt inn. Atari vil ikke gi det ut. På en måte skjønner jeg det siden jeg ikke tror det vil lønne seg noe særlig, det kommer ikke til å selge som GTA liksom.

Og Atari fokuserer på framtiden.

Men de kunne jo lagt det ut på nettet så vi kunne lastet det ned. Eller de kunne oppfordret oss til å handle det tyske, også lagt ut en patch/oppdatering med de engelske stemmene.

Endret av Dinsdale
Skrevet

vil bare anbefale alle om å kjøpe det hvis dere likte gothic 2.

Spillet er blitt vanskeligere ettersom ting koster mer, ting krever mer(av strengt dexterixty...osv...)og noen av fiendene er farligere

Skrevet

Gothic 1 kan forresten kjøpes her.

Ellers har jeg krøpet til korset og bestilt "Raven" på tysk. Men at jeg kommer til å handle den engelske offisielle utgaven er en selvfølge.

Skrevet

Noen som har fullført Gothic 1 her forresten?

Anbefaler sterkt å gjøre det før man spiller night of the raven :yes:

Skrevet

Så klart har jeg rundet Gothic 1. Det var den jeg startet med. Jeg fikk tak i spillet, og hadde bare lest ett sted at det var bra. Jeg installerte det og forventet ikke mye når jeg startet å spille. Men etterpå klarte jeg ikke å stoppe. Så jeg var kjempe glad når 2ern kom. :D

Skrevet

Uuu! Fortell litt om hvordan det er da. Hva som er nytt og tøft! Hadde vært kult å få høre. Spiller du sa med engelsk tekst da. Hvordan er det? Er det dumt og irriterende i lengden? Jeg vil vite jeg hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...