Koopa Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 En engelsk versjon av det etterlengtede Night of the raven er ute! Jeg anbefaler sterkt for alle gothic fans å kjøpe gothic 2 + tysk versjon av night of the raven for deretter å installere oversettelses patchen som du finner her: http://worldofgothic.com/gothic2/?go=addoninstall
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Og hvor skal vi liksom få tak i Nacht Der Raben da?
Gromle Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Men sånn ellers, er det noe nytt om den engelske utgaven? Eller kan man bare slutte å håpe for godt nå...
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Men sånn ellers, er det noe nytt om den engelske utgaven? Eller kan man bare slutte å håpe for godt nå... Håpet var jo egentlig minimalt hele tide. "Just a fool's hope".
Koopa Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 jeg vil nok si at den engelske versjonen aldri vil komme. Nact des raben kan du sikkert bestille på internett et sted.
Bytex Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Har særdeles dårlige erfaringer med tyske spill oversatt til engelsk, så jeg tror jeg står over den der. Tusenvis av skrivefeil man sitter og irriterer seg over. Eller rett og slett totalt håpløs setningsbygging.
CPurcell Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg husker at jeg spilte demoen til Gothic 2 på tysk med engelsk oversettelse på teksten. Det fungerte bra det, var litt dumt å ikke skjønne det de sa, men at jeg måtte lese. Men jeg likte demoen som bare det for det. Kanskje jeg prøver meg på dette, men akkurat nå holder jeg på med KOTOR2, så kommer MGS3. Og siden jeg jobber så kommer det nok til å ta litt tid før jeg får spillt det hehe. Men dette skal jeg nok klare å prøve meg på.
Dinsdale Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 [iC' date=28/02/2005 : 20:18] Men sånn ellers, er det noe nytt om den engelske utgaven? Eller kan man bare slutte å håpe for godt nå... Håpet var jo egentlig minimalt hele tide. "Just a fool's hope". Det kommer på engelsk. Jeg gir meg ikke
Gromle Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Thats the spirit Dinsdale! er ikke spillet stort sett ferdig oversatt? Mangler de ikke bare utgiver til NOTR?
Dinsdale Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) Riktig det. I september -03 ble stemmene spilt inn. Atari vil ikke gi det ut. På en måte skjønner jeg det siden jeg ikke tror det vil lønne seg noe særlig, det kommer ikke til å selge som GTA liksom. Og Atari fokuserer på framtiden. Men de kunne jo lagt det ut på nettet så vi kunne lastet det ned. Eller de kunne oppfordret oss til å handle det tyske, også lagt ut en patch/oppdatering med de engelske stemmene. Endret 2. mars 2005 av Dinsdale
Koopa Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 vil bare anbefale alle om å kjøpe det hvis dere likte gothic 2. Spillet er blitt vanskeligere ettersom ting koster mer, ting krever mer(av strengt dexterixty...osv...)og noen av fiendene er farligere
Dinsdale Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Gothic 1 kan forresten kjøpes her. Ellers har jeg krøpet til korset og bestilt "Raven" på tysk. Men at jeg kommer til å handle den engelske offisielle utgaven er en selvfølge.
Koopa Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Noen som har fullført Gothic 1 her forresten? Anbefaler sterkt å gjøre det før man spiller night of the raven
CPurcell Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Så klart har jeg rundet Gothic 1. Det var den jeg startet med. Jeg fikk tak i spillet, og hadde bare lest ett sted at det var bra. Jeg installerte det og forventet ikke mye når jeg startet å spille. Men etterpå klarte jeg ikke å stoppe. Så jeg var kjempe glad når 2ern kom.
CPurcell Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Nei det har jeg dessverre ikke gjort... Enda i hvert fall da hehe. Er det noen her som har prøvd det?
Koopa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 jeg har prøvd det! spiller det nå, er på 3 kapittel.
CPurcell Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Uuu! Fortell litt om hvordan det er da. Hva som er nytt og tøft! Hadde vært kult å få høre. Spiller du sa med engelsk tekst da. Hvordan er det? Er det dumt og irriterende i lengden? Jeg vil vite jeg hehe.
Dupper Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg har runna 1nenren og 2eren, kjempebra og anbefales men du blir avhengig da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå