e1nar Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jeg ser at jeg har slettet masse filer som er privat og skal selge den (forrige) pc'n til en fremmed kis. Derfor søke jeg med sånn un-delete programm og så at jeg kunne restore nesten alle filene mine! Det er vel ingen her som veit om hvordan man fjerner disse slettete filene for godt??? De som allerede er slettet altså. Endret 27. februar 2005 av e1nar
Lættis Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hva med å formatere hele harddisken siden du skal selge PCen? Endret 27. februar 2005 av Lættis
HansErik Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Kanskje dette programmet er noe: Darik's Boot and Nuke Programmet booter du fra enten diskett eller CD. HER er også noen andre programmer som kan være verdt å ta en titt på.
e1nar Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Joa, men instalasjonscdene (deriblandt window, office) har jeg "lånt" til en god kompis som har flytta. Derfor ble vi enige om å ikke formatere, slik at han ikke trenger å kjøpe disse cdene med det første.
e1nar Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 (endret) hva kalles det å fjerne alt slettet innhold? prøver meg på WipeDisck This little utility provides a measure of security for your documents by overwriting the unused and erased space on a drive. It is a self contained app consisting of only two files WipeDisk.exe (the program) and WipeDisk.chm (the help file). Endret 27. februar 2005 av e1nar
xcomiii Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Eller du kan bruke PGP, den gjør akkurat det samme.
squabbish Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 System Mechanic 5 Pro har en "super slette" funksjon. 30 dagers gratis prøve versjon her: http://www.iolo.com/sm/download.cfm
e1nar Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 prøver System Mechanic 5 Pro siden WipeDisc ikke funka. takk for hjelpa
Gjest Slettet-10579 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hva med å formatere hele harddisken siden du skal selge PCen? DET duger ikke, dataene ligger der selvom disken er formatert. Bruk BC Wipe, eller PGP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå