Gå til innhold

Authentication key invalid hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg prøver å signe meg opp her:https://signup.worldofwarcraft.com/authkey.html

Men den sier at cd keyen min er invalid? hva kan jeg gjøre da? jeg bruker den keyen som ligger bak cdene i cd boksen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke bare dobbelskjekk at du har skrevet riktig! 1000skjekk heller, da vil du være helt på den sikre siden! er sikker på at du bare har sett feil på et tall eller no!

Skrevet

Det funker ikke... har prøvd 5 ganger nå og får samme melding:

The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters

Skrevet

Så en jævla uppdate da.... (fant den fort på nettet med god speed...)

VIlken PVP server anbefales?

Acount name: Glimdrel

Skrevet
Så en jævla uppdate da.... (fant den fort på nettet med god speed...)

VIlken PVP server anbefales?

Acount name: Glimdrel

Prøv å finn en med lav population du, om du ikke har venner på en server allerede. Det er SYKT irriterende å komme som nr. 679 i køen, med kun 53 minutter igjen til du kan spille :whistle:

Skrevet
Prøv å finn en med lav population du, om du ikke har venner på en server allerede. Det er SYKT irriterende å komme som nr. 679 i køen, med kun 53 minutter igjen til du kan spille

Hmm...er det et køsystem slik at man ikke får spille akkurat når man vil spille???

Hadde blitt gal vis jeg måtte vente for å spille bar fordi serveren var full når hele spillet fakttisk går ut på å spille på nett å det er det du betaler for! men nå har jo ikke jeg noe peiling på slike spill så for alt jeg vet så er det normat???

Skrevet
HAHA! Takk takk likferd! :blush: jaja:P

Sleit med det samme eg og.. synest at blizzard kunne advart om det. Koster vel ikkje så mye å putte noen få bokstaver på boksen liksom :no:

Skrevet
Prøv å finn en med lav population du, om du ikke har venner på en server allerede. Det er SYKT irriterende å komme som nr. 679 i køen, med kun 53 minutter igjen til du kan spille

Hmm...er det et køsystem slik at man ikke får spille akkurat når man vil spille???

Hadde blitt gal vis jeg måtte vente for å spille bar fordi serveren var full når hele spillet fakttisk går ut på å spille på nett å det er det du betaler for! men nå har jo ikke jeg noe peiling på slike spill så for alt jeg vet så er det normat???

Det er et køsystem ja, siden serverene er "overbooket". Enkelte servere sliter mer enn andre, spesielt PvP servere. I "rushtiden" på kvelden er det ikke uvanlig med en god kø, og 20-30 minutter venting før du kan spille.

Skrevet

Du kan jo ikke synes det, men hvis det derimot hadde vært kø på alle serverne så hadde jeg skjønt deg. Er helt opp til deg selv om du vil spille på en server med mange folk, men da må du være forberedt på kø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...