Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Men vil ikke bedre texturer med høyere oppløsning generelt ta mer enn de gamle? De skulle jo også oppgradere effektene, som f.eks nano etc etc, vil tro at det blir noe større. Men kan godt være jeg som har misforstått noe :p

 

Jo, spillet vil nok bli større i antall MB(megabyte).. men ingame vil nok ikke verden bli større, som ved en tilleggspakke.

Joda. I patch 18.0 vil det komme 3 nye zones. hovesaklig for highlevel-

quest ect.

 

Men kommer den patchen sammen med grafikkmotoren? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente så klart størrelsen på spillet i MB og GB, ikke sånn areal messig :)

Noen som vet om det kommer til å kreve særlig mye mer enn det gjør med DX7? Jeg mener, uansett maskin så har man ikke særlig god FPS, har hørt at de alle fleste vil ha lik FPS selv etter den vanittige forbedringen.

Håper de oppdaterer characterene også, så de ikke er så kjedelig :D

Tenker på platform før beast, damn den kommer til å være jævlig nice looking!

Lenke til kommentar

Det med at alle har samme framerate har blitt et ganske vanlig konsept i moderne spill, egentlig. De struper framerate til et visst nivå med tanke på ting som v-sync. Som regel er sperren på såpass høyt nivå at du ikke merker det ved spilling uansett, og ofte er det måter å komme rundt det på.

Lenke til kommentar
Det med at alle har samme framerate har blitt et ganske vanlig konsept i moderne spill, egentlig. De struper framerate til et visst nivå med tanke på ting som v-sync. Som regel er sperren på såpass høyt nivå at du ikke merker det ved spilling uansett, og ofte er det måter å komme rundt det på.

 

Ja men jeg tenkte sånn skikkelig dårlig FPS, som under 10 når man er i byer eller i raid.

:)

Husker AO nesten var usbilbart på min galme 2.7ghz pc med geforce6600GT, i raid hadde jeg absolutt MAX 15-20+ FPS, mest sannsynlig nede i 5-6..

Nye datamaskinen klarer det faktisk på ganske fin framrate. Bryr meg ikke så lenge det er rundt 60 så er jeg happy.

Lenke til kommentar
Det med at alle har samme framerate har blitt et ganske vanlig konsept i moderne spill, egentlig. De struper framerate til et visst nivå med tanke på ting som v-sync. Som regel er sperren på såpass høyt nivå at du ikke merker det ved spilling uansett, og ofte er det måter å komme rundt det på.

 

Ja men jeg tenkte sånn skikkelig dårlig FPS, som under 10 når man er i byer eller i raid.

:)

Husker AO nesten var usbilbart på min galme 2.7ghz pc med geforce6600GT, i raid hadde jeg absolutt MAX 15-20+ FPS, mest sannsynlig nede i 5-6..

Nye datamaskinen klarer det faktisk på ganske fin framrate. Bryr meg ikke så lenge det er rundt 60 så er jeg happy.

 

DX10/DX9 kort støtter ikke DX7 like bra som DX7 kort gjør ^^

Har selv et 8800GT(DX10 kort) som får crap ytelse pga. DX7 i spillet.

 

Med den nye oppdateringen vil vi få DX9, og dermed bedre støtte av hardware, som igjen vil føre til bedre fps.. håper jeg da.

Lenke til kommentar

Jeg har fått med meg en del, men er det slik at man nå kan gjøre alien missions, hvor man får tokens (vanlig token board tokens som gir +8 på lvl 210+?) Eller får man bare 1 token for å gjøre det? Har hørt dette går mye raskere en RK missions..

 

Man trengte LE for dette?

Kan man gjøre mye gøy i LE som ikke er om sucky-lag PVP?

Noen gode items jeg kan få uten å måtte gå pvp?

 

1 post i topic endra til litt mer voksent :p Endra meg noe på 3 år.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Jeg har fått med meg en del, men er det slik at man nå kan gjøre alien missions, hvor man får tokens (vanlig token board tokens som gir +8 på lvl 210+?) Eller får man bare 1 token for å gjøre det? Har hørt dette går mye raskere en RK missions..

 

Man trengte LE for dette?

Kan man gjøre mye gøy i LE som ikke er om sucky-lag PVP?

Noen gode items jeg kan få uten å måtte gå pvp?

 

1 post i topic endra til litt mer voksent :p Endra meg noe på 3 år.

 

1) Jeg er usikker ang. tokens når man er 200+, får i alle fall ikke det på RK mish.

Det mange gjør er og ha 1 level 160ish som puller missions til de som er 210+, da får dere low level ailens, men god AXP.

 

2) Ja, du trenger LE for AI Missions. LE er hovedsaklig PVP, men det er mye pvm-LE som også kan gjøres. Blandt annet Mech-Bosser osv. Ganske bra dropps fra de! ;)

 

Du får VP(Victory Points) mye raskere i BattleStation(pvp), men om du ikke vil inn der kan du få VP ifra AI Mission (Looter Cell Plates..) osv. Dog du får ikke så mye får dem men men. - Det er utrolig mye LE items som kan kjøpes for VP. God armor, nye buffs, Tokens, Reset points ect ect. for min del er LE verdt pengene :)

Lenke til kommentar
Jeg har fått med meg en del, men er det slik at man nå kan gjøre alien missions, hvor man får tokens (vanlig token board tokens som gir +8 på lvl 210+?) Eller får man bare 1 token for å gjøre det? Har hørt dette går mye raskere en RK missions..

 

Man trengte LE for dette?

Kan man gjøre mye gøy i LE som ikke er om sucky-lag PVP?

Noen gode items jeg kan få uten å måtte gå pvp?

 

1 post i topic endra til litt mer voksent :p Endra meg noe på 3 år.

 

1) Jeg er usikker ang. tokens når man er 200+, får i alle fall ikke det på RK mish.

Det mange gjør er og ha 1 level 160ish som puller missions til de som er 210+, da får dere low level ailens, men god AXP.

 

2) Ja, du trenger LE for AI Missions. LE er hovedsaklig PVP, men det er mye pvm-LE som også kan gjøres. Blandt annet Mech-Bosser osv. Ganske bra dropps fra de! ;)

 

Du får VP(Victory Points) mye raskere i BattleStation(pvp), men om du ikke vil inn der kan du få VP ifra AI Mission (Looter Cell Plates..) osv. Dog du får ikke så mye får dem men men. - Det er utrolig mye LE items som kan kjøpes for VP. God armor, nye buffs, Tokens, Reset points ect ect. for min del er LE verdt pengene :)

 

Takk for den fine oppsumeringen :)

ATM løper jeg rundt med 100% på personal research, org mente jeg skulle ha 0 på global, stemmer dette? Er lvl 215 MA, og driver å farmer fordi jeg vil ha 2500 token board på nå før jeg lvl`er igjen, så farmer bare research poeng og dør rett før lvl`ing slik at jeg ûber lett kommer til å gå minst til lvl 217 med sikkert bare pool xD

 

Hehe, er mye å sette seg inn i, en million perks å putte opp. Er det noe program hvor man kan ha en ekstra top panel? Mener det linja som er key-bound til 1-0. F.eks ville det vært kjekt med en ekstra som gikk på shift+1 (til 0). Foreløping må jeg drive å trykke på controllpanel som jeg har lagt på venstre side, men dette er tungvint og bommer often når jeg må trykke ofte på musa.

Lenke til kommentar
Jeg har fått med meg en del, men er det slik at man nå kan gjøre alien missions, hvor man får tokens (vanlig token board tokens som gir +8 på lvl 210+?) Eller får man bare 1 token for å gjøre det? Har hørt dette går mye raskere en RK missions..

 

Man trengte LE for dette?

Kan man gjøre mye gøy i LE som ikke er om sucky-lag PVP?

Noen gode items jeg kan få uten å måtte gå pvp?

 

1 post i topic endra til litt mer voksent :p Endra meg noe på 3 år.

 

1) Jeg er usikker ang. tokens når man er 200+, får i alle fall ikke det på RK mish.

Det mange gjør er og ha 1 level 160ish som puller missions til de som er 210+, da får dere low level ailens, men god AXP.

 

2) Ja, du trenger LE for AI Missions. LE er hovedsaklig PVP, men det er mye pvm-LE som også kan gjøres. Blandt annet Mech-Bosser osv. Ganske bra dropps fra de! ;)

 

Du får VP(Victory Points) mye raskere i BattleStation(pvp), men om du ikke vil inn der kan du få VP ifra AI Mission (Looter Cell Plates..) osv. Dog du får ikke så mye får dem men men. - Det er utrolig mye LE items som kan kjøpes for VP. God armor, nye buffs, Tokens, Reset points ect ect. for min del er LE verdt pengene :)

 

Takk for den fine oppsumeringen :)

ATM løper jeg rundt med 100% på personal research, org mente jeg skulle ha 0 på global, stemmer dette? Er lvl 215 MA, og driver å farmer fordi jeg vil ha 2500 token board på nå før jeg lvl`er igjen, så farmer bare research poeng og dør rett før lvl`ing slik at jeg ûber lett kommer til å gå minst til lvl 217 med sikkert bare pool xD

 

Hehe, er mye å sette seg inn i, en million perks å putte opp. Er det noe program hvor man kan ha en ekstra top panel? Mener det linja som er key-bound til 1-0. F.eks ville det vært kjekt med en ekstra som gikk på shift+1 (til 0). Foreløping må jeg drive å trykke på controllpanel som jeg har lagt på venstre side, men dette er tungvint og bommer often når jeg må trykke ofte på musa.

 

Hva med å adde en helt ny bar? F10 -> GUI -> Misc -> hotbar..

Du kan sikkert konfigurere den til å bruke shift + 1-9

Lenke til kommentar

HVA?!

 

Er det mulig?

Epic nice!

 

Jeg har selv laget et nytt vindu, et for team,org og raid snakk.

Og den andre er for damage spam og irriterende salgskanaler.

 

Btw, hvor let er alien technology lvl 3 questen? Basil questen?

Trenger den ;p

 

Og en siste ting, er det noen på Rk2 som har noe AI armor for MA (215) som jeg kan bruke, eventuelt kjøpe?

Jeg har ikke så mye, bare 130M, men håpte det var noen snille sjeler der =)

Lenke til kommentar
HVA?!

 

Er det mulig?

Epic nice!

 

Jeg har selv laget et nytt vindu, et for team,org og raid snakk.

Og den andre er for damage spam og irriterende salgskanaler.

 

Btw, hvor let er alien technology lvl 3 questen? Basil questen?

Trenger den ;p

 

Og en siste ting, er det noen på Rk2 som har noe AI armor for MA (215) som jeg kan bruke, eventuelt kjøpe?

Jeg har ikke så mye, bare 130M, men håpte det var noen snille sjeler der =)

 

Glemmte forresten å si at du har Research ja.. mye bra der :) Ja, sett 0% på Global til du er ferdig med dine egne research. Global er bare sånnen sak som alle på Clan jobber sammen med, eller Alle omnis\neuts. Du har også fått nye MA Attacks som kan kjøpes for victory points i Towershop.

 

Bazzits Quest starter i "Meetmedere". Bruk griden : )

http://www.ao-universe.com/main.php?site=k...ink=3&id=46

Questet er egentlig veldig lett, men er mye som må gjøres.. så tar litt tid i lengden :p

 

Anbefaler Ofab Martial Artist Armor, spessielt Pants QL 300 :)

Lenke til kommentar
IMO likte jeg ikke Ofab armour, Alien Armour er mye bedre.

Men de er gode, for all del, men mine T3 funker fint til jeg en gang skaffer fult Alien Armour set ;p

 

Takk for guiden også =) Er det noe jeg kan gjøre solo eller må jeg ha team?

 

Vil påstå at QL 300 Upgraded MA pants er bedre en AI armour.

Bazzits quest er solo-only ja. ikke noe særlig vanskelig :) en del løping :p

 

 

MA Pants:

http://auno.org/ao/db.php?id=264350

 

AI PantS:

http://auno.org/ao/db.php?id=246644

eller

http://auno.org/ao/db.php?id=246666

Lenke til kommentar

Jeg spilte Anarchy online for 4 år siden , jeg hadde en 215 adventurer og en 211 soldier hmmmm , er det noe poeng for meg å begynne igjen nå ?

 

I tillegg til alle mine fantasy MMOs må jeg ha et scifi i tillegg men frykter at jeg har glemt formye og har formye å ta igjen .

 

Hvor mange er det som spiller AO totalt tror dere ? Still going strong ?

Lenke til kommentar
Jeg spilte Anarchy online for 4 år siden , jeg hadde en 215 adventurer og en 211 soldier hmmmm , er det noe poeng for meg å begynne igjen nå ?

 

I tillegg til alle mine fantasy MMOs må jeg ha et scifi i tillegg men frykter at jeg har glemt formye og har formye å ta igjen .

 

Hvor mange er det som spiller AO totalt tror dere ? Still going strong ?

 

Still going strong! kommer nye spillere hver dag :)

 

Absolutt verdt å start igjen om du liker Sci-fi og ordentlig community.

 

edit: var i BS med shaden(lvl 60). Kunne ikke bidra til kills, men snek meg rundt omkring(INGEN kunne se meg).. Cappet core annenhvergang med clans(to stk som campet core i stealth^^)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...