Gå til innhold

PC bygger hos Netshop


Anbefalte innlegg

Hvordan går jeg frem for å bygge en pc hos netshop? Jeg vil ikke ha den Kmapanje PC'en men vil finne frem alle komponentene + kabinett selv. Men jeg har ikke lyst til å bygge pc'n selv. Ser at Netshop bygger den for deg, men alt jeg trenger å gjøre da er å "kjøpe" den tjeneste også? Eller skal jeg skrive en mail til dem å spørre? :blush:

 

Takker for svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan går jeg frem for å bygge en pc hos netshop? Jeg vil ikke ha den Kmapanje PC'en men vil finne frem alle komponentene + kabinett selv. Men jeg har ikke lyst til å bygge pc'n selv. Ser at Netshop bygger den for deg, men alt jeg trenger å gjøre da er å "kjøpe" den tjeneste også? Eller skal jeg skrive en mail til dem å spørre? :blush:

 

Takker for svar. :thumbup:

litt OT, men jeg tror nok at er du kompetent nok til å plukke ut delene selv er du nok kompetent nok til å bygge den selv også! ;)

Lenke til kommentar
Finn fram delene du vil at de skal sette i hop for deg, sett dem pent opp i en mail, send mailen til [email protected] med navn og kundenummer, så ordner de resten for deg... :thumbup:

 

Edit : du må selvfølgelig si til dem at du ønsker at de skal sette i hop maskina for deg. ;)

er noe som heter testing og produksjon av PC til 370 kroner der.

bare ta det med.

søk på produksjon så finner du det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...