Gå til innhold

PC bygger hos Netshop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går jeg frem for å bygge en pc hos netshop? Jeg vil ikke ha den Kmapanje PC'en men vil finne frem alle komponentene + kabinett selv. Men jeg har ikke lyst til å bygge pc'n selv. Ser at Netshop bygger den for deg, men alt jeg trenger å gjøre da er å "kjøpe" den tjeneste også? Eller skal jeg skrive en mail til dem å spørre? :blush:

Takker for svar. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan går jeg frem for å bygge en pc hos netshop? Jeg vil ikke ha den Kmapanje PC'en men vil finne frem alle komponentene + kabinett selv. Men jeg har ikke lyst til å bygge pc'n selv. Ser at Netshop bygger den for deg, men alt jeg trenger å gjøre da er å "kjøpe" den tjeneste også? Eller skal jeg skrive en mail til dem å spørre? :blush:

Takker for svar. :thumbup:

litt OT, men jeg tror nok at er du kompetent nok til å plukke ut delene selv er du nok kompetent nok til å bygge den selv også! ;)

Skrevet (endret)

Finn fram delene du vil at de skal sette i hop for deg, sett dem pent opp i en mail, send mailen til [email protected] med navn og kundenummer, så ordner de resten for deg... :thumbup:

Edit : du må selvfølgelig si til dem at du ønsker at de skal sette i hop maskina for deg. ;)

Endret av lock-aze
Skrevet
Finn fram delene du vil at de skal sette i hop for deg, sett dem pent opp i en mail, send mailen til [email protected] med navn og kundenummer, så ordner de resten for deg... :thumbup:

Edit : du må selvfølgelig si til dem at du ønsker at de skal sette i hop maskina for deg. ;)

er noe som heter testing og produksjon av PC til 370 kroner der.

bare ta det med.

søk på produksjon så finner du det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...