Athelas Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et par sånne? Er leatherworker og vil lage et par smoothe gloves. Athelas PS. Er for tiden i Astranaar (er Night Elf)
X672 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) du kan enten få kjøpt det gjennom AH eller du må få ein alchemy fyr til å lage det til deg... edit- ops, litt for sein, holdt på med nokke anna mens eg skulle svare edit- Endret 26. februar 2005 av X672
Athelas Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hvor er nærmeste auction house, da? Evt. hvordan kan jeg finne en alchemist? A. Edit: PS. Er fortsatt rundt Astranaar Endret 26. februar 2005 av Athelas
Athelas Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Ah finner du i ironforge Right-O. Så jeg må over på et annet kontinent for å finne det jeg trenger? Athelas
Potetdamen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) Ah finner du i ironforge Right-O. Så jeg må over på et annet kontinent for å finne det jeg trenger? Athelas hehe, nei da vet jeg ikke. Endret 26. februar 2005 av geedoo
purpledonkey Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Du kan prøve å spørre i Trade channel eller i General etter en alchemist eller bare spørre etter elixir of defense. Før eller siden må du over til det andre kontinentet uansett så det er like greit å dra dit nå
Athelas Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 OK. Hvis det er noen alchemists som spiller på Silvermoon, så er jeg keen på å kjøpe to slike elixirs. Navnet er Silvershadow. Athelas
likferd Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Du kan vel bruke Auction Houset i Darnassus? Jeg spiller Horde selv, men regner med det er et AH i hovedstaden til nightelves.
Kim Roger Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Du kan vel bruke Auction Houset i Darnassus? Jeg spiller Horde selv, men regner med det er et AH i hovedstaden til nightelves. det er bare et AH per faction. alliance har sin i Ironforge.
likferd Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Du kan vel bruke Auction Houset i Darnassus? Jeg spiller Horde selv, men regner med det er et AH i hovedstaden til nightelves. det er bare et AH per faction. alliance har sin i Ironforge. Sier du det? Jeg innbilte meg det var AH både i Orgrimmar og undecity jeg.. Så feil kan man ta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå