superreven Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Tenkte på dette med "alcoholic beverage" i WoW, har det noen effekt? Sånn utenom type " You feel tipsy" o.l.
PuppetMastero Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vet ikke helt om det har noen positive virkninger, men jeg og de andre i guildet vårt ble angrepet av forskjellige ting inne på kroa vi satt og drakk på, dette skjedde helt plutselig. Skal sies at det ble inntatt kanskje litt for mye alkohol av de fleste som var til stede. Litt over 2g brukte jeg på forskjellige leskende drikker og fikk "Ur feeling totally smashed" hehe Morsomt og prøve og komme seg ut av kroa ved og springe rett fram, istedet crasher man med alle stolene i hele rommet, vingler jo all over the place
Blib Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Prøv å bruke chatten du når du er smashed. "Hey, anyone *hick* up for schome parytying? *Hick*"
zbegra Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 samtidig blir av og til ord som starter på s gjort om slik at de start på sch...
chokke Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 kan man bli noe mer enn tootally smashed? for eksempel besvime, eller daue?
Gjest member-60584 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 nope... du begynner å skrive sh istede for s og ...hic! kommer det du har skrevet. du vingler når du går, men ganske slakt. og det blir som å se i en fisheye på en måte... eller du vet kordan folk stiller grafikken i q3.. så alt blir sånn rart...
chokke Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 har jo vært drita selv da, umulig å svømme da, men hvis man drikker dritmye, kan man bli noe mer enn totally smashed i sånn tekst?
thomassit0 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 faen så fett, hvor kan jeg drikke i wow ? er Tauren Warrior.
purpledonkey Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 heh dra til nærmeste inn og snakk med innkeeper eller bartender e.l.
JR Ewing Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Prøv å bruke chatten du når du er smashed. "Hey, anyone *hick* up for schome parytying? *Hick*" Ja, hehe. Første gang jeg prøvde det skjønnte jeg ingen ting.
Aiven Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hvis man er full, ser alle mobs ut som de er to level lavere! Merket det da jeg drakk et spesialbrygg man kan få i Westfall. Gjør deg drita full +stat bonus. Litt artig at alt blir forvrengt da. :!:
Aiven Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Er ikke sikker, kanskje 5 min, eller.no Kommer an på hvor mye du har drukket og...
hennigolsen Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 I BootyBay kan man etterhvert få ert lvl50 quest som gir 5 alkohol greier i reward. Gir 10+ intellect i 10 minutter. Morsom greie;)
tigergutten Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Drikke alkohol i WoW, bare for moro skyld? Er det ikke slik inn real life også da?? [iallefall for meg]
Lucifer 666 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 I BootyBay kan man etterhvert få ert lvl50 quest som gir 5 alkohol greier i reward. Gir 10+ intellect i 10 minutter. Morsom greie;) Hehe... Man kan jo fort bli "kjempelur" i fylla
Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 toppen av kaken: Drita i Rl (smashed) og drita på spillet det kan skape forvirringer det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå