Gå til innhold

[GTA]Hva liker du, og hva kunne vært foruten ang. SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden er det vinterferie, og mye av tiden går med til spilling av SA. :yes: Generelt sett, så er SA et enestående spill med utallige muligheter. Grafikken er super til playstation 2 å være, og jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan grafikken kommer til å være når spillet kommer ut til pc i mars(?) :cool:

Uansett, hva liker du best, og hva kunne du klart deg foruten/hva kunne vært bedre?

Selv liker jeg:

-Grafikken

-Det at spillet er så stort som det er, enormt mange oppdrag osv.

-At de faktisk har klart å gjenskape noen av de miljøene som faktisk holder til

rundt om i Amerika. Tenker da spesielt på gjenger og gangstermiljøer.

-Så utrolig mange forskjellige biltyper, motorsykkeltyper, flytyper osv.

-At man kan ta sertivikat for ulike typer kjøretøy.

Kunne klart meg uten:

-Multiplayeren, noe jeg synes fungerer dårlig pga. at det ikke går an å kjøpe

våpen. (Den kunne i det minste vært forbedret).

-Den elendige musikken de spiller på de ulike radiostasjonene. (Musikken var mye

bedre på Vice).

-Trikken som kjører rundt i Los Santos. (Hva faen, det går jo ikke an å stoppe

den/bruke den som fremkomstmiddel).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker

-å kunne svømme

-kjøpe klær?

-hoppe over gjerder etc..

liker ikke

-kjærester, noe så sinnsykt teit som å måtte ha kjærester man skal ta med ut for å klare 100%. herregud hva har vi vel sims for?

-grafikken, mye bedre i Vice city

-at det er så sinnsykt stort og tomt. store bondelandet og store byer men det er så lite i de på en måte. bare masse ensformige hus og gress, også er det så langt fra A til B. likte vice city mye bedre finer by

-at det ikke er tekst på filmer og telefonsamtaler, vanskelig å få med seg handlingen enkelte ganger

-radioen: bare K-rose som er verdt å høre på, vice var mye bedre

-at det ikke er noe å bruke pengene på, få assets

-kampsystemet, autosikte og et manuelt som er ubrukelig i forhold.

(nå har det seg at jeg har noen liker ikke ting i vice også da, selv om jeg likte vice litt bedre)

Skrevet
-Trikken som kjører rundt i Los Santos. (Hva faen, det går jo ikke an å stoppe

den/bruke den som fremkomstmiddel).

Trikk i Los Santos? Tenker du på San Fierro?

Liker:

Det meste i grunn.

Liker ikke:

Noen av damene.

Politiet som er så himla dumme.

Noen av radiostasjonene.

Multiplayer. Bare tåpelig.

Skrevet

:hmm: Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni. :cry:

Håper mye av dette har blitt bedret på i pc versjonen, plutselig gledet jeg meg ikke like mye lengre

Skrevet
:hmm: Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni. :cry:

Håper mye av dette har blitt bedret på i pc versjonen, plutselig gledet jeg meg ikke like mye lengre

Kan garantere at dette blir mye bedre på pc enn det det er på playstation. :yes:

Skrevet
:hmm: Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni.  :cry:

Kan garantere at dette blir mye bedre på pc enn det det er på playstation. :yes:

fordi?

Skrevet
:hmm: Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni.  :cry:

fordi?

Det blir jo ikke så mye bedre da.... :roll: Grafikken blir vel litt forbedret.

Men hvis det blir sånn det var i vice city fra playstation 2 til pc, så er det ikke så mye og glede seg over...

Skrevet

fordi?

For det første, grafikken; Husker når jeg fikk Vice på pc, det var plutselig en helt ny opplevelse å spille, alt var så mye mer ekte, og bare det fikk spillet til å bli så mye kjekkere.

For det andre, feil og andre bugs blir fjernet på pc-versjonen, dette er også noe som fører til et bedre helhetsinntrykk.

Så får tiden vise om andre ting er utbedret. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...