vanilla ice Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 For tiden er det vinterferie, og mye av tiden går med til spilling av SA. Generelt sett, så er SA et enestående spill med utallige muligheter. Grafikken er super til playstation 2 å være, og jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan grafikken kommer til å være når spillet kommer ut til pc i mars(?) Uansett, hva liker du best, og hva kunne du klart deg foruten/hva kunne vært bedre? Selv liker jeg: -Grafikken -Det at spillet er så stort som det er, enormt mange oppdrag osv. -At de faktisk har klart å gjenskape noen av de miljøene som faktisk holder til rundt om i Amerika. Tenker da spesielt på gjenger og gangstermiljøer. -Så utrolig mange forskjellige biltyper, motorsykkeltyper, flytyper osv. -At man kan ta sertivikat for ulike typer kjøretøy. Kunne klart meg uten: -Multiplayeren, noe jeg synes fungerer dårlig pga. at det ikke går an å kjøpe våpen. (Den kunne i det minste vært forbedret). -Den elendige musikken de spiller på de ulike radiostasjonene. (Musikken var mye bedre på Vice). -Trikken som kjører rundt i Los Santos. (Hva faen, det går jo ikke an å stoppe den/bruke den som fremkomstmiddel).
Heatsink Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 liker -å kunne svømme -kjøpe klær? -hoppe over gjerder etc.. liker ikke -kjærester, noe så sinnsykt teit som å måtte ha kjærester man skal ta med ut for å klare 100%. herregud hva har vi vel sims for? -grafikken, mye bedre i Vice city -at det er så sinnsykt stort og tomt. store bondelandet og store byer men det er så lite i de på en måte. bare masse ensformige hus og gress, også er det så langt fra A til B. likte vice city mye bedre finer by -at det ikke er tekst på filmer og telefonsamtaler, vanskelig å få med seg handlingen enkelte ganger -radioen: bare K-rose som er verdt å høre på, vice var mye bedre -at det ikke er noe å bruke pengene på, få assets -kampsystemet, autosikte og et manuelt som er ubrukelig i forhold. (nå har det seg at jeg har noen liker ikke ting i vice også da, selv om jeg likte vice litt bedre)
mikaragua Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 -Trikken som kjører rundt i Los Santos. (Hva faen, det går jo ikke an å stoppe den/bruke den som fremkomstmiddel). Trikk i Los Santos? Tenker du på San Fierro? Liker: Det meste i grunn. Liker ikke: Noen av damene. Politiet som er så himla dumme. Noen av radiostasjonene. Multiplayer. Bare tåpelig.
Goodall Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni. Håper mye av dette har blitt bedret på i pc versjonen, plutselig gledet jeg meg ikke like mye lengre
vanilla ice Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni. Håper mye av dette har blitt bedret på i pc versjonen, plutselig gledet jeg meg ikke like mye lengre Kan garantere at dette blir mye bedre på pc enn det det er på playstation.
ErlendRU Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 kommer 10juni på pc... fytte katta å jeg gleder meg
Heatsink Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni. Håper mye av dette har blitt bedret på i pc versjonen, plutselig gledet jeg meg ikke like mye lengre Kan garantere at dette blir mye bedre på pc enn det det er på playstation. fordi?
Swafty Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni. Håper mye av dette har blitt bedret på i pc versjonen, plutselig gledet jeg meg ikke like mye lengre Kan garantere at dette blir mye bedre på pc enn det det er på playstation. fordi? Det blir jo ikke så mye bedre da.... Grafikken blir vel litt forbedret. Men hvis det blir sånn det var i vice city fra playstation 2 til pc, så er det ikke så mye og glede seg over...
Heatsink Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 np er ikke det ikke grafikken som gjør det dårligere enn vice da og selv om jeg har en del dårlige ting på det er det et bra spill.
vanilla ice Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Lurer på hvordan dette blir på pc? Jeg har bare pc og må vente til juni. Håper mye av dette har blitt bedret på i pc versjonen, plutselig gledet jeg meg ikke like mye lengre Kan garantere at dette blir mye bedre på pc enn det det er på playstation. fordi? For det første, grafikken; Husker når jeg fikk Vice på pc, det var plutselig en helt ny opplevelse å spille, alt var så mye mer ekte, og bare det fikk spillet til å bli så mye kjekkere. For det andre, feil og andre bugs blir fjernet på pc-versjonen, dette er også noe som fører til et bedre helhetsinntrykk. Så får tiden vise om andre ting er utbedret.
Cuneax Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det da tekst på filmer, ihvertfall. Tror det er det på telefonsamtaler også. Det er bare å velge å ha tekst på "Options".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå