Gå til innhold

Doom 3: Resurrection of Evil trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Niiiice! Fikk følelsen av at det lignet mer på de "orginale" Doom spillene!

Dette blir bra! :yes:

EDIT: Og "gravity-gun" våpenet ser lekkert ut! :love:

EDIT2: *Skynde seg å runde Doom3 før Resurrection of Evil kommer* :p

Endret av Jarek
Skrevet (endret)

Alt det dere sier er akkurat hva utvikleren vil at dere skal si!

Husk: Trailere er for å vise publikum hva filmen/spillet handler om, men i større grad skal den få folk til å bli skikkelig interresert!

Jeg tror egentlig ikek det blir så konstant fartsfylt, jeg! Jeg tror det blir VELDIG likt DOOM 3 (på godt og vondt). ;)

EDIT: Men ja, traileren var rå! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Skal garantert ha dette, Doom3 var sinnsykt rått!!

mhm :yes:

Fint at folk synes det! :)

Er temmelig lei av alle fjortissene som syter over at det var så møkt, og at det ikke var skummelt (de pissa vel i buksa, men siden "ingen andre" ble redd, ble ikke de det heller).

Men det er jo alltids de som ikke syntes spillet var skummelt. (synes ikke det var direkte skummelt, men når jeg sitter der overtrøtt med et bassvibrerende headset og full guffe på lyden med en trilliard pixel-hodeskaller som fyker rundt meg, da jomper jeg opp av og til! :p )

Skrevet
[iC' date=06/03/2005 : 00:59]
Skal garantert ha dette, Doom3 var sinnsykt rått!!

mhm :yes:

Fint at folk synes det! :)

Er temmelig lei av alle fjortissene som syter over at det var så møkt, og at det ikke var skummelt (de pissa vel i buksa, men siden "ingen andre" ble redd, ble ikke de det heller).

Men det er jo alltids de som ikke syntes spillet var skummelt. (synes ikke det var direkte skummelt, men når jeg sitter der overtrøtt med et bassvibrerende headset og full guffe på lyden med en trilliard pixel-hodeskaller som fyker rundt meg, da jomper jeg opp av og til! :p )

aprops headset.. skal bli artig å spille RoE på mitt nye 5.1 surround headset! blir nåkk RÅTT!! **høre lyden av en zombie kommer bak meg** :love:

Skrevet
[iC,06/03/2005 : 00:59]Er temmelig lei av alle fjortissene som syter over at det var så møkt, og at det ikke var skummelt (de pissa vel i buksa, men siden "ingen andre" ble redd, ble ikke de det heller).

Hehe.. enig. Jeg for min del synes ikke spillet begynte skikkelig før ca monorail skybridge og recycling. Derfra og ut var Doom3 et realt adrenalinrush, og hell var en.. ehm.. "spesiell" opplevelse. Håper på enda mer snadder i RoE :thumbup:

Skrevet

Kan heilt uten hemninger slenge meg på toget for de som ble skremt av doom 3 :yes: Mamma kom ned på rommet mitt noen ganger for å høre ka som hadde skjedd, eg brølte krafitg til en del ganger kan du si :!:

Skrevet
Kan heilt uten hemninger slenge meg på toget for de som ble skremt av doom 3 :yes: Mamma kom ned på rommet mitt noen ganger for å høre ka som hadde skjedd, eg brølte krafitg til en del ganger kan du si :!:

minner meg om meg :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...