TurtleMan™ Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hei. Favoritten er COD. Har runnet det + extra pakken. Har begynt på MOHAA og skal runne det og de 2 extra pakkene. Men jeg lurte på om dere har noen forslag til andre veldig lignende spill som det? Det må være 1st person shooter. Andre jeg lurer på er hvilken "sjanger" disse spillene går under? Er det RPG, 1st person shooter, mmporg (eller hva det heter)
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) En trilliard mennesker kommer til å nevne Brothers In Arms. (Haha folkens! Jeg var først! ) Du kan jo begynne med å lese om spillet på Gamer's egen produktside for spillet. Jeg gidder ikke å gå inn i detaljene, men jeg kan jo nevne at spillet ikke har kommet ut enda, men at det har gått gull, og at lanseringsdatoen er satt til en gang i begynnelsen av Mars. BTW: Sjekk Produktsiden for Brothers In Arms! EDIT: Dessuten kan du lese ^Thomas^ sin tråd om det at spilelt har gått gull, her! Endret 25. februar 2005 av MeTa][iC
TCi Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 [iC' date=25/02/2005 : 02:05] En trilliard mennesker kommer til å nevne Brothers In Arms. (Haha folkens! Jeg var først! ) :!: Du Har da Medal of Honor Pacific Assault, som tar for seg stillehavskonflikten under 2 verdenskrig. Ikke akkurat spill fra 2 verdenskrig, men Vietcong og Men of Valor er jo nesten like. Vietcong anbefaler jeg, selv om spiller er noe buggy. Begge er fra Vietnamkrigen.
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Andre jeg lurer på er hvilken "sjanger" disse spillene går under?Er det RPG, 1st person shooter, mmporg (eller hva det heter) MoH:AA, MoH:PA, BiA, og CoD går alle under FPS sjangeren (FPS= First Person Shooter=1. persons skytter), men du kan jo "lage" din egen sjanger, som krigs-FPS, krigssimulator, WW2-Shooter, osv.
Luchy Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 [iC,25/02/2005 : 02:05] En trilliard mennesker kommer til å nevne Brothers In Arms. (Haha folkens! Jeg var først! ) :!: Du Har da Medal of Honor Pacific Assault, som tar for seg stillehavskonflikten under 2 verdenskrig. Ikke akkurat spill fra 2 verdenskrig, men Vietcong og Men of Valor er jo nesten like. Vietcong anbefaler jeg, selv om spiller er noe buggy. Begge er fra Vietnamkrigen. ja men medel of honor pacific assault er et utrolig lett spill. etter å ha greid halve spillet gikk jeg lei. kanskje det er bedre på LAN
Luchy Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 du har jo også Battlefield 1942 og BF vietnam.
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 du har jo også Battlefield 1942 og BF vietnam. Joda, men den eneste likheten Battlefield 1942 har med Cod og MoH, er det at de baserer seg på WW2, ellers er de helt forskjellige spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå