Gå til innhold

6600GT - litt rar grafikk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

God dagen,

lastet ned FarCry demoen for å se hvordan 6600GT kortet mitt funka der. Men noe er gale.. vannet er ikke akkurat fint.. Noen som vet hva som kan være gale? Kjører 71.22 drivere. Greit nok, trenger kanskje litt mer RAM (har 256), men.. det burde vært bedre grafikk da - Doom3 kjører som en drøm..

-jar

post-183-1109285745_thumb.jpg

Endret av Jarek
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp spillet!!! spilet er j**** bra og er en sterk konkurent til hl2 og doom3 syns jeg da :blush:

skaff litt mer ram også så kan du nok spillet på full grafikk som er en fryd for øyet :yes:

Skrevet

for at dei nyaste nvidia korta skal virke skikkeleg med far cry, så må du ha 1.3 patchen. med andre ord, så vil ikkje demoane virke perfekt (som du har opplevd).

Skrevet (endret)

Spiller nå FC på 1152*864*32, 8*AF,6*AA og alt på very high/ultra high :dribble: Det er bare helt sykt fin grafikk....

Blir mye bedre med aa og af... Ting blir mye klarere på avstand og du kan se folka på mye lengre hold......

Hadde r9800pro, 1024mb, og Xp3000 får og "trodde" jeg kjørte det på maks, ble veldig overasket over hvor mye bedre det ble med det nye systemet......

Men til trådstarter, ja du vil nok kunne kjøre det på very high i 1024*768 (uten aa og af) ser utrolig bra ut, og er et kjempe spill som jeg sterkt anbefaler ;)

Men du må nok få tak i mer minne (som påpekt lengre oppe) det vil gå tålig greit med 512mb men du burde ha 1024..... ;)

Edit: kansje det lureste ville vert og kjøpe en 512mb brikke ekstra ;) slik at du har 768mb.

Endret av Blue--Sky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...