Laman Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en plate av Led Zeppelin, men lurer litt på hvilken jeg bør kjøpe. Platen må inneholde "stairway to heaven". På forhånd takk! mvh. Laman
bjarne88 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 led zeppelin IV er vel den med stairway to heaven hvis eg ikke husker helt feil?
Aeternus Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Led Zeppelin - Remasters er vel en grei skive å starte med om du har hørt lite fra før. Er en dobbel samle skive med en del bra.
KimNK Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 IV er go'plate, ellers så er How The West Was Won et knallkjøp òg. Begge har Stairway To Heaven.
Papillon Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) led zeppelin IV er vel den med stairway to heaven hvis eg ikke husker helt feil? Du trekker fram én single fra tidenes band!?! Nei hør nå her: Hvis du er interessert i dette bandet (som jeg går utifra) er det bare å starte fra scratch. De 6/7 første platene til Zeppelin er mesterverker uten like. Utsøkt klassisk rock 'n roll. Hvis du allikevel ønsker et sammendrag, er, som sagt, How the West Was Won et glimrende alternativ. Strålende liveplate. Mitt råd er dog; jobb deg framover kronologisk og oppdag den store musikken. EDIT: Så førsteposten nå, beklager. My bad Endret 24. februar 2005 av Papillon
TAAB Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har en russisk Led Zep bootleg lp som heter "Stairway to heaven" Du kan få kjøpe den
TAAB Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 He-he..den låter faktisk ikke så ille. Så akkurat at noen prøver å selge en tilsvarende på qxl. Litt "uheldig" å kalle det en sjelden lp når det ikke er en offisiell utgivelse. On topic : kjøp firer'n du. Liker du det du hører er det jo bare å utvide samlinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå