Gå til innhold

Spaceworld har sendt meg feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde bestllt WOW fra spaceworld, fikk pakken i dag, og åpner opp... Utenpå coveret stod det "Pre order only. Game not included" og "Final Beta key inside!"

Driter egentlig i det, åpner coveret og setter inn CDen... Det er en fa*ns musikk CD!! :realmad::realmad:

Har jeg misforstått noe, eller har rett og slett spaceworld driti seg på leggen i tiende potens og sendt meg noe jeg IKKE skal ha? Er i hvertfall ikke noe å installere på CDen, skal jeg laste det ned fra internett eller?

Endret av Trazor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok jeg kommer til å ringe i morgen og gi dem en krass irettesettelse gitt. Er skikkelig forbanna akkurat nå, har gledet meg til å spille lenge nå. Hele vinterferien i dass rett og slett.

Skrevet

Hehe, var litt kjapt skrevet. Send de en mail og forklar at de har sendt deg et World of Warcraft beta kit, men du bestillte fullversjonen av spillet (sjekk bestillingen din, det kan tenkes at du har bestillt feil selv, og da kan det bli flaut). Så får du videre instrukser av de.

Skrevet

Sjekker ordrebekreftelsen nå : " World Of Warcraft PC - 399"

Mer tydelig blir det vel ikke? Er spent på å se hvordan de håndterer dette, håpe de gir meg en collectors edition som plaster på såret ;)

Skrevet
Sjekker ordrebekreftelsen nå : " World Of Warcraft PC - 399"

Mer tydelig blir det vel ikke? Er spent på å se hvordan de håndterer dette, håpe de gir meg en collectors edition som plaster på såret ;)

Hvis du er høflig og spør pent skal en ikke se bort ifra det!

Trøst deg med at påska er bare 3 uker unna :D

• 1 måned senere...
Skrevet

Fantastisk. Etter 4 mails, og 3 telefonsamtaler har jeg enda ikke fått pengene tilbake, selv om de sa det var ordnet....

Skrevet
Fantastisk. Etter 4 mails, og 3 telefonsamtaler har jeg enda ikke fått pengene tilbake, selv om de sa det var ordnet....

:no:

Du får bare fortsette å ringe hver dag til pengene står på kontoen, eventuellt true med å anmelde de for svindel. :whistle:

Skrevet

:no:

Du får bare fortsette å ringe hver dag til pengene står på kontoen, eventuellt true med å anmelde de for svindel. :whistle:

/signed

Har aldri likt spaceworld...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...