Windoge Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Brothers in Arms er ferdig og sendt i trykken. Spillet vil bli lansert allerede i neste uke. BiA for X-Box vil være å finne i hyllene 1. mars, mens PC og PS2 versonene kommer kort tid etter, sier Ubisoft. http://www.shacknews.com/ Endret 24. februar 2005 av ^Th0mas^
Campari Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Dette spillet har jeg høye forventninger til, så fallhøyden er stor.
Windoge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 En ny videosnutt for de som kom i dag: http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=805&id=3715
TCi Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Dette spillet har jeg høye forventninger til, så fallhøyden er stor. Gearbox kan sakene sine sier nå jeg..
Krystek Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! HERLIG!!!!! Good times ahead! Edit: Crap. Må vente 2 uker til her i Europa jo Endret 24. februar 2005 av Krystek
Olufsen Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Blir sikkert en skuffelse. Spillet er nesten garantert konsollifisert. Fleste spill som er utviklet for flere platformer bruker å bli det. Hvis det er noen som ikke skjønner hva jeg mener, så se på siste Thief og Deus Ex. Endret 24. februar 2005 av Olufsen
Windoge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Blir sikkert en skuffelse. Spillet er nesten garantert konsollifisert. Og med det mener du?
Windoge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Halo også. Var det ikke Gearbox som laget Halo, forresten?
TCi Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Halo også. Var det ikke Gearbox som laget Halo, forresten? De konverterte PC versjonen... EDIT: Bungie Software laget det. Gearbox laget også Oposing Force, utvidelsespakken til HL. Den var genial! Edit2: De laget også Blue Shift... som også var supert! Endret 24. februar 2005 av TCi
Olufsen Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Halo er nok et eksempel, og ja, dessverre så er det Gearbox som lagde det. EDIT: Som TCi sier, de lagde det ikke, men konverterte det til PC. Problemet med konsollifiseringen er jo ikke at spillene er kjedelige, eller problematiske grunnet bugs, å spille på konsoll, men selvfølgelig på PC. Bugs og dårlig FPS er bare en av problemene som gjerne følger med konsollifisering, et annet er vanskelighetsgrad, spill er gjerne enklere på konsoll, ikke bare den generelle vanskelighetsgraden, men plassering av fienden er veldig ofte annerledes, plasseres på "enklere steder", de er ikke så gode og så raske til å skyte, du tåler mer, og det er sjelden like mange av de. Dette er mye på grunn av at konsoll ikke har like raske og presise kontrollere som PC (mus og tastatur), men mange har også et inntrykk av man lager spillene litt "dummere" på konsoll. Overfør alt dette til PC, og du har et kjedelig og ofte dårlig spill. Endret 24. februar 2005 av Olufsen
Windoge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Halo også. Var det ikke Gearbox som laget Halo, forresten? De konverterte PC versjonen... EDIT: Bungie Software laget det. Gearbox laget også Oposing Force, utvidelsespakken til HL. Den var genial! Husker jeg hadde problemer med Halo til PC. Spillet hakket, uansett hvor kraftig maskinvare jeg hadde. Samme med Deus Ex 2. Thief 3 funket helt greit, dog noen småproblemer her og der. Joa, utvidelsespakken til Half-Life var genial den. Men dessverre var den genial kort.
Windoge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Jeg tok forresten opp dette emnet på Gearbox sitt forum for en stund tilbake. Her er svaret: No, because it was developed alongside the XBox version, not as an afterthought. Good planning makes a big difference in multiplatform games. The PC version also has plenty of tweaks not available to XBox users.
Olufsen Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Vel, Thief og Deus Ex ble vel også utviklet samtidig for alle platformer, gjorde de ikke? EDIT. Thomas, husk på at det verste med Thief 3 var ikke bugs, men også level design, det var veldig små og trange områder, mye loading. Endret 24. februar 2005 av Olufsen
TCi Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Vel, Thief og Deus Ex ble vel også utviklet samtidig for alle platformer, gjorde de ikke? Jo, om du snakker om Theif 3 og Deus Ex 2 så... Men værre eksempler finnes ikke spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå