Gå til innhold

Call of Duty 2 rykter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

PC Gamer skal visstnok komme med en del info om CoD2. Dette gjelder aprilutgaven.

Her er noe info

Kilde: http://callofduty.filefront.com/news/Call_...ty_2_News;16557

The following news has not yet been confirmed by Activision or Infinity Ward. The source is unknown at this time. If anyone has any information on the source of this news post, please send all you know to [email protected].

Quote:

American SP Campaign (2 Large Missions)

1) Omaha Beach, Battle of the Bulge, Africa, Italy - 7 or 8 small separate missions

2) Pacific Theater

British Campaign (1 Large Mission)

1) Africa, El Alamein, Tobruk - SAS missions

Russian Campaign (1 Large Mission)

1) Stalingrad, Kursk, defending Moscow, the final assault on Berlin

Multi-Player

1) Mobile MGs

2) Tanks

3) Jeeps

4) Air and Artillery Support

5) Larger Maps

Well, like I said before, the news is not yet confirmed, so it's quite possible it's all lies... it sure is fun to think about though!

Endret av TCi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

COD var kult det, men hva er poenget med en toer? Skal vi ta hele Omaha Beach om igjen, men med mer realisme? Er ikke realisme det eneste som er igjen? Eller kanskje ikke...

Men en toer bør inneholde masse andre ting en bedre grafikk.

Skrevet
COD var kult det, men hva er poenget med en toer? Skal vi ta hele Omaha Beach om igjen, men med mer realisme? Er ikke realisme det eneste som er igjen? Eller kanskje ikke...

Men en toer bør inneholde masse andre ting en bedre grafikk.

Enig, det bør være mer enn bare bedre grafikk. Men jeg digger ww2-shootere, så hvis det blir noe CoD2 kommer jeg til å kjøpe det uansett. Elsker singleplayer og historien i de spillene.

Men ta Omaha beach om igjen sier du.. det har da ikke blitt gjort før i COD? Var i Medal of Honor, men et skikkelig omaha brett hadde vært fett. Og så hadde jeg likt at vi hadde fulgt en story hele veien. Ikke hoppe fra land til land og scenario til scenario.

Brothers in Arms har gjort det der veldig kult synes jeg.

Men hadde vært stilig om de hadde kunne gjort det slik at vi fulgte en gruppe fra et land fra d-day, gjennom market garden og hele veien til slutten av krigen i steden for å ha et få standardmissions fra hvert land. Kunne gjerne fulgt britiske styrker og. De gjorde en helluva jobb både under d-day og ikke minst stakkarene fra 1st airborne i Arnhem under Market Garden.

Men det var mine tanker :)

Skrevet

En ny Omaha Beach versjon hadde blitt enormt bra! Det var det jeg savnet med CoD. Lurer på hvilken motor de kommer til å bruke.. uansett så vil Omaha sekvensen være mange ganger bedre enn den i MoH. Vi har bedre cpu, gpu og bedre teknologi. Gleder meg!

• 2 uker senere...
Skrevet
COD var kult det, men hva er poenget med en toer? Skal vi ta hele Omaha Beach om igjen, men med mer realisme? Er ikke realisme det eneste som er igjen?

Man fikk ikke spille Omaha Beach på CoD. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...