Dux ducis Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 WoW med ISDN fungerer.. Skaffe seg Online 150 som gir 150 timer per måned, så har du 5 timer hver dag til WoW. Pingen er ikke så værst heller. Ligger på alt fra 110 til 230. (I raids er det litt for laggete da men..)
thomassit0 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 hva er prisen per måned med de forskjellige alternativene ?
slez Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sikkert veldig mange som er uenige i dette men jeg mener at betaling pr. mnd. er meningsløst. Når det koster en relativt stor sum å kjøpe spillet så er det vel ikke nødvendig med flere kostnader? ----------------------------------------- Jeg er helt enig med det der, men det er jo grunner for de skal ha den betalingen.
Den Polse Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 De driver tross alt et selskap, det er ikke veldedighet. For å kunne konkurrere videre om å lage de beste spillene trenger man kapital. Synes selv rundt hundre kr i måneden er litt mye, tror de har skremt vekk endel spillere med den prisen. Men at det skal koste en månedlig sum er bare rimelig, og gir en bedre spillopplevelse for spillerne.
MrLee Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Se på månedsprisen som en garanti for at EA ikke skal kjøpe opp Blizzard, kjøre en oppløsing og så begynne å spytte ut diablo 2005/2006/2007/2008.. o.s.v.. tror INGEN ønsker det...
zaico Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jeg droppet å dra på byen den helga WOW kom ut, så de pengene jeg sparte der holder til å spille wow i minst et halvt år! Jeg ser på wow som en fin måte å spare penger Endret 25. februar 2005 av zaico
Dux ducis Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det er fint at WoW koster penger pr måned, fordi: - Da "forplikter" Blizzard seg til å komme med oppdateringer fortløpende. (Et spill som kom ut 2001, World War II online, var rett og slett så skuffende at mange folk ga opp spillet etter en uke. Nå, noen år senere med månedlig betaling har spillet forbedret seg ENORMT på alle mulige måter) - Man slipper en del tulllinger fordi at WoW koster penger i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå