Acrid Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg syns det er no dritt. Uinspirerende, flatt og livløst. Gjesp.
e321 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg syns det er no dritt. Uinspirerende, flatt og livløst. Gjesp. spar oss...
Musty Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 ...Tarjei Strøm spiller litt slagverk og hopper og danser og skyter raketter, så... det er IKKE Tarjei som skyter rakettene.. Det er nemlig Pyro-PK.. (www.pyropk.com er nede for øyeblikket ) Han har også hatt en hel del oppdrag for andre norske band, spesiellt i Bergen. Dere har vel kanskje hørt om han som fikk et sauehode i skallen på Mayhem Konsert her i Bergen? Det er PK... jeg har jobbet med han http://home.no.net/kkahrs/news/APclips/scull-death-metal.htm
pgdx Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Ja, jeg vet veldig godt hvem PK Hagen (vi stammer fra samme øy) er, men det var ment som at Tarjei løper rundt og danser som en og annen popidolperson... Endret 24. februar 2005 av drange_net
diversity Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Digger dem! -de har gitt ut albumene " A special album" og "Your new best friends".. så spurte om det her.. Synes de er dritbra live og musikken er dritbra også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå