Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Kjoepte GT4 i gaar, og makan for et spill. Helt vanvittig bra. Kan overfoere a og b lisenser fra GT3 samt 100 000 credits ogsaa, noe som hjelper faelt. Du kan ogsaa handle bruktbiler, noe som sparer deg mye penger, men de har ogsaa selvfoelgelig mye mer milage.

Delene er omtrent de samme, med noen smaa forandringer.

Ajaj, skulle ha skrevet mer, men, maa spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men da må du sikkert bytte laser, og det koster fort 5-600kr for en ny laser, +montering.

Pøøh! Min gamle Ps2 ble kjøpt med en gang den kom ut. (husker det for den kostet over 4000.... ;) Og den funker fint idag.. Eneste er at den delen som er festet på dvd -uken er løs... Men det gjør ingenting..

Lenke til kommentar

Sikkert greit å overføre førekortene, men moroa er jo å starte helt fra bånn igjen, og ikke overføre creditsene.

Har ikke GT3, så jeg kommer til å starte helt fra bånn, har vel egentlig ikke noe valg. :p

 

Under en uke nå, så gleder meg.

Lenke til kommentar
Sikkert greit å overføre førekortene, men moroa er jo å starte helt fra bånn igjen, og ikke overføre creditsene.

Har ikke GT3, så jeg kommer til å starte helt fra bånn, har vel egentlig ikke noe valg. :p

 

Under en uke nå, så gleder meg.

Så enig mye av tiden går til å ta licenses og kjøpe din første bil for det lille du har av penger. Så begynner morroa etter at du jobber deg sakte men sikkert oppover. :D

Lenke til kommentar

700 UNIKE biler blir vel kanskje litt vanskelig. Men er enig i at de kanskje ikke burde tatt med så mange "like" modeller. Prøvde å telle hvpr mange ulike skyliner det var, tror det er oppimot 40, om ikke mer. Litt mange kanskje. MEN på den andre siden, så har de dekket ekstremt bra. De har med ulike årsmodeller og motorer av Skylinen, og gate versjon og vanlig versjon osv osv. De har dekket ting veldig bra. Men som sagt skulle kanskje ikke ha dekket så bra :p

 

Er så mange biler jeg gleder meg så veldig til å teste, Nike bilen er nevnt. En annen bil er Spyker. En nederlandsk bil som jeg har blitt helt forelsket i, og jeg ikke visste skulle være med i GT4. Bonus. :yes:

Bilde av bilen.

spyker-c8-laviolette-02.jpg

 

SÅ den EKTE versjonen

 

c8laviolette_1.jpg

Endret av duda
Lenke til kommentar

Spillet har jo offisiel utgivelsesdato 9 mars, så Spaceworld har ikke lov til å selge det til deg ennå. Muligens de gjør det til tirsdag, men nesten en uke før, gjør de nok aldri.

Hvordan vet du at de har fått den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...