Gå til innhold

Hvordan er Hunter i PvP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har egentlig lyst å spille Hunter, men har fått intrykk av at de sliter i PvP.

Kom helst med erfaringer mot andre klasser osv.

Har enda ikke blitt tatt av en hunter i pvp. Grunnen til at de er så god mot dyr er fordi dem er dumme. En vanlig player vil ikke attacke petten, men springe rett på hunteren.

Skrevet

kan ikke si meg helt enig med exploid her. jeg har møtt mange som virkerlig kan å bruker hunter, de bruker shikkerlig råttne taktikker som å løpe i sirkel mes de skyter, og holder deg slowa hele tiden, slik at de klarer å være på skyteavstand, og i tilleg står det en pet å slår deg. hvis de bruker denne taktikken erdet meget vanskerlig å være meleeunit som meg, warrior. Men mange som ikke kan hunter bare står i ro og skyter til du kommer og da drar de op et slitent våpen og blir eid.

Skrevet (endret)

Jeg har faktisk så langt gode erfaringer med min hunter i pvp, har fortsatt tilgode å tape en duel mot en warrior på samme lvl som meg. Nå kan det faktisk være slik at de som utfordrer meg er dårlige i pvp?, men de fleste har sagt til meg etter duellen at de ikke trodde en hunter skulle være en så tøff motstander.

Jeg bruker pet`en min i dueller, men er fulstendig klar over at de vill ignorere den. Men all skade som man kan påføre motstander teller til slutt :D

Endret av HappyHerb
Skrevet
kan ikke si meg helt enig med exploid her. jeg har møtt mange som virkerlig kan å bruker hunter, de bruker shikkerlig råttne taktikker som å løpe i sirkel mes de skyter, og holder deg slowa hele tiden, slik at de klarer å være på skyteavstand, og i tilleg står det en pet å slår deg. hvis de bruker denne taktikken erdet meget vanskerlig å være meleeunit som meg, warrior. Men mange som ikke kan hunter bare står i ro og skyter til du kommer og da drar de op et slitent våpen og blir eid.

Jeg snakket om min erfaring som shaman. Jeg tar warstomp og stunner begge og legger earthbind og frostshock på pet og hunter. Etter det har han ingen måte å stikke på siden jeg tar frostshock dersom han løper.

Da ender det med melee kamp, og en level 42 shaman med 3000 armor, 2500hp og windfury weapon tar en hunter på samme level lett.

Skrevet

Mitt intrykk er at hunteren, mot de fleste klasser er litt avhengig av å få angripe først, eller begynne på avstand.

Men det er som det ble sagt i innlednignen en del som virkelig ikke kan spille hunter... Alle klasser er avhengig av at den som styrer kan å utnytte alle ferdighetene til sin klasse.. og ha strategier for å slåss mot de forskjellige andre klassene..

Men spilt riktig så tror jeg hunteren kan være veldig brukbar i pvp.. Nettop på grunn av at mange ignorerer petten.. uten å tenke på at petten er like høy level som hunteren.. og slår nesten like hardt.. eneste hunteren må tenke på er å holde seg på skyte avstand av offeret sitt..

Skrevet (endret)

ja. Jeg er ikke så veldig flink hunter, så jeg har et fint sverd som backup(dette). Men jeg klarer ofte å holde fiendene på avstand med

denne, og så har jeg brukt talents på den slik at den kan stønne fiendene...

Endret av h3nrik
Skrevet
Mitt intrykk er at hunteren, mot de fleste klasser er litt avhengig av å få angripe først, eller begynne på avstand.

Akkurat derfor har hunter track humanoids skill. Han har også en del gode feller som kan hjelpe veldig bra om de brukes riktig.

Hunter er vanskelig i PvP, ingen tvil om det. Tar også litt tid å få han virkelig god. På lvl 33 har jeg nå en range på 41 yards (brukt samtlige talent points på marksmanship), noe som gjør at jeg kan få gjort ganske mye skade før folk kommer helt innpå meg. Hunter i grupper er veldig bra, spessielt om du har noen som er god til å stunne/gjøre fiender trege (rogue med crippling poison f.eks). Da får du gjort veldig bra med skade.

Og ja..det finnes veldig mange som ikke kan spille hunter der ute, ingen tvil om det!

Skrevet

Jeg snakket om min erfaring som shaman. Jeg tar warstomp og stunner begge og legger earthbind og frostshock på pet og hunter. Etter det har han ingen måte å stikke på siden jeg tar frostshock dersom han løper.

Da ender det med melee kamp, og en level 42 shaman med 3000 armor, 2500hp og windfury weapon tar en hunter på samme level lett.

Hvordan kom du deg så nærme at du kunne bruke warstomp + frost shock + earthbind?

Skrevet

Jeg spilte hunteren min opp til level 23 men byttet til rogue siden jeg var utrolig dårlig i PVP med den, og jeg orket heller ikke bruke mye tid på å bli god med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...