Gå til innhold

er Priest, tok jeg feil skill?

Anbefalte innlegg

Gjest member-60584
Skrevet

jeg skal si deg kordan spells du kan holde deg unna..

shackle undead

mind soothe

mind control

resurrection(rank 2) du trenger bare rank 1

det er de du ikke trenger i det hele tatt. men hvis du har masse cash så kjøp bare alt. skader ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet
Råder du ham fra å kjøpe Mind Control og høyere ress?

Uff, ville ikke følgt de rådene akkurat.

når bruker du egentlig mind control?

resurrection er bare out of battle og da er det ikke nøye kor lite hp de har når de kommer reviver.. du healer de bare uansett...

kan jo skaffe det om man absolutt vil, men jeg har enda ikke det og klarer meg jævlig fint med det. ikke vits å bruke penger på når det er knapt med penger IMO

Skrevet

Hvis du er alliance så dra til Thosand Needles og MC folk til å hoppe ut fra Freewind Post eller the Great Lift :)

Shackle Undead er jo uvurderlig i instances med undead mobs. De er immune mot mange andre typer crowd control så da er shackle veldig kjekt å ha.

Skrevet
Lvl 4 blir du på 30 min. så ta det med ro, bare lag en ny char hvis du er misfornøyd. :)

akkurat ;)

hehe..spilt 2,5 time til sammen jeg, fremdeles bare på lvl 4.

men så måtte jeg dra til stormwind og til Ironforge for å nyte grafikken.

FOR ET SPILL!

Jeg er level 15, og har ikke vært noen av de stedene. :p

Skrevet
Råder du ham fra å kjøpe Mind Control og høyere ress?

Uff, ville ikke følgt de rådene akkurat.

når bruker du egentlig mind control?

resurrection er bare out of battle og da er det ikke nøye kor lite hp de har når de kommer reviver.. du healer de bare uansett...

kan jo skaffe det om man absolutt vil, men jeg har enda ikke det og klarer meg jævlig fint med det. ikke vits å bruke penger på når det er knapt med penger IMO

Mind Control:

PvE:

Utrolig morsom å bruke, spesielt når du skal ta to stykker.

Eksempel:

Vi gjorde en quest i Athari Highlands, der man skal drepe to npc'er (lvl 39 og 40).

Vi kom oss inn til rommet der de var, presten tok mind control på lvl 39 npcen, og fikk han til å bli drept av den andre.

Etterpå var det bare å drepe lvl 40 npcen.

PvP:

Dette er herlig siden det kan spare deg litt tid så noen venner kan komme å hjelpe deg, og hva er ikke morsommere enn å sende fyren rett inni en camp med ??.

Høyere ress er også bra fordi at da trenger du ikke å vente så lenge på at dere skal fortsette å kjempe igjen.

Man burde kjøpe alle skills, de blir nyttige før eller senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...