Gå til innhold

Hvor laster jeg ned WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kommer nåkk ikke langt med det der på forumet.. :thumbdown:

 

Husk cd'ene neste gang :ermm:

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

Nei, jeg vet. Men dette spillet i seg selv er jo vært tilgjengelig for nedlastning og bare spillet er verdt null. Det er vel neppe ulovlig å legge ut en link hvis det er noen offiselle sider el.

 

Hvis dette ikke er lov så vil jeg nevne de mange trådene når det gjaldt nedlastning timene før beta release hvor det var masse torrent linker.

Lenke til kommentar

Ja, det var på wow europe før, men husk at det var beta'en, noe jeg regner som noe helt annet!

 

Men dette spillet i seg selv er jo vært tilgjengelig for nedlastning og bare spillet er verdt null.

 

Hvorfor koster det da 450kr i butikken da?

 

Jeg regner vertfall å laste ned WoW klienten som warez!

Lenke til kommentar
Ja, det var på wow europe før, men husk at det var beta'en, noe jeg regner som noe helt annet!

 

Men dette spillet i seg selv er jo vært tilgjengelig for nedlastning og bare spillet er verdt null.

 

Hvorfor koster det da 450kr i butikken da?

 

Jeg regner vertfall å laste ned WoW klienten som warez!

Det du betaler for i butikken er at du har skaffet deg en kopi av wow som er trykket på plate. Og at du kjøper deg en rettigehet til og spille på serverene.

Detter er bare en sikkerthet slik at du slipper og laste hele clienten hver gang du formaterer eller sletter den.

 

Som jeg kjøpte meg WOW CE. men jeg bruker WOW FB clienten.. det er rett og slett for at jeg ikke gadd og bruke masse unødvendig tid til og innstallere det fra de cdene som jeg fikk med.

 

Som sagt tidligere i tråden er ikke og laste wow clienten en kriminell handling når du allerede har betalt for en orginal versjon i butikken.

 

Ville søkt litt på torrent sider etter en wow client. Jeg kan dessverre ikke gi deg en link fordi jeg har ikke kjennskap til noen torrrent sider der man finner torrent filen.

Lenke til kommentar
Ja, det var på wow europe før, men husk at det var beta'en, noe jeg regner som noe helt annet!

 

Men dette spillet i seg selv er jo vært tilgjengelig for nedlastning og bare spillet er verdt null.

 

Hvorfor koster det da 450kr i butikken da?

 

Jeg regner vertfall å laste ned WoW klienten som warez!

Er enig med Anubizzzz og det var akkurat det jeg mente. Jeg har kjøpt spillet osv. har account. Det eneste jeg mangler er Beta clienten el. Det kan ikke regnes som stjeling av noen form. Har bare glemt cden.

Lenke til kommentar

Herregud, du betaler i butikken for å registrere ein konto som du kan spille med. Sjølve spillet er verdt null fordi du ikkje kan gjøre noke med sjølve spillet, vist du ikkje har registrert konto kan du ikkje spille. Eg bruker og fb-klienten som eg lastet ned med blizzard sin oiffisielle torrent downloader.

Lenke til kommentar
Vist det er blizzard som har lagt ut er det lovelig ja, men vist det er fra en annen side uten blizzard sin godkjennelse er det jo ikke helt lovelig.

Og kvifor det? man kan jo ikkje gjøre noke med spillet. Spillet er ikkje verdt noke. Og kan du gi meg link til der blizzard seier at det er ulovlig å laste ned spillet?

Endret av aleksanderrr
Lenke til kommentar

Om han faktisk har kjøpt spillet, og er på "ferie" (som han selv sier), så ser jeg ingen grunn til at han ikke skal laste det ned. Det er fult og helt hans eget ansvar og moralske tenkning som bestemer det. ;)

 

Men, det vi derimot ikke har lov til her er å linke/hentyde til f.eks. torrentsider osv. og det må vi (dessverre) ta hensyn til. Så om han virkelig har lyst til å laste ned klienten skal da ikke vi sitte å pjatte skjit om hvorvidt han skal det eller ikke; det er hans eget

valg! :)

 

 

Blæh, skrive-Henning

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Han spør hverken om cd-keys, no-cd crack eller warez.

Lenke til kommentar

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

 

I slike tilfeller stenger vi heller en gang for mye en en gang for lite ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...