Gå til innhold

hvordan lager jeg adminserver på cs 1.6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger en dedicated server, når du har fått startet serveren, setter du den opp slik at den har et RCON-passord.

 

I consolen i CS 1.6 skriver du inn rcon_password "ditt passord" (hvis jeg husker riktig)

 

Nå kan du få frem komandoene ved å skrive rcon foran kommandoen, f.eks rcon sv_restartround 1 :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Du trenger en dedicated server, når du har fått startet serveren, setter du den opp slik at den har et RCON-passord.

 

I consolen i CS 1.6 skriver du inn rcon_password "ditt passord" (hvis jeg husker riktig)

 

Nå kan du få frem komandoene ved å skrive rcon foran kommandoen, f.eks rcon sv_restartround 1 :)

må du ikke ha noe prog? og hva er dedicated server.....

Lenke til kommentar
hvor laster jeg ned det jeg trenger for å lage adminserver på 1.6??

hvordan bruker jeg d?

Herregud?

 

Dum tråd: "hvor laster jeg ned det jeg trenger for å lage adminserver på 1.6??"

 

Admin => administrator => en som har rettighet til å styre serveren

 

Du sier jo ingenting om det er en dedicated eller listen server, og kanskje du bør komme med litt flere opplysninger som f.eks. om serveren skal kjøres på internett eller LAN.

Lenke til kommentar

bare lan? da creater du bare en "new game" eller hva det nå står inne i cs. også etter du har gått inn på et map du vil ha, går du i consolen din og skriver status.

Da trur jeg du skal få opp en ip, som er den du har servern på. gi den til sidemann, eller de som er på samma lan som deg, og hygg deg med å game.

Lenke til kommentar

For det første! Det koster ikke noe å ha server på nettet hvis man bruker Dedicated Server... Jeg vet ikke hvordan det er med listen server, for har aldri prøvd det.

 

For å få rank og slik på din egen server legger du inn AMX på serveren din.. :)

 

Det er ikke vanskelig. Bare å følge det som står i help-filen...

 

Det går også an å bruke AMXmodX, der det lett å legge inn alt som skal til for å få til en climb-server :)

Endret av everex
Lenke til kommentar
... og for å få amx til å virke så må du vel ha metamod såvidt jeg vet. Har moddet endel selv og jeg minns å hsuek at jeg måtte ha metamod som gamedll i liblist.gam fila for å få addonsa til å kjøre.

5018675[/snapback]

 

Hvis du laster ned her så skal Metamod og AMX være med... Og da er det brae å følge det som står i help, og installere det.

 

Lykke til :):thumbup:

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...