Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt info om http://jannis.no-ip.info/TGExplain.jpg

det var i 2001, da var plassene dobbelt så store som de er nå, altså 120 dyp og 80 bred, nå er de 60 dyp og 80 bred, nå er det nesten ikke noe plass igjen etter at crt-skjermen har fått plass på pulten

de måtte senke størrelsen på plasse for å få plass til fler folk, grunnen til at de senket det så mye er at platene er 120cm dype, nå bruker de 1 plate istedet for 2 plater

MicrolaXx: bilettsalg tas på bruktmarkedet, og så er forresten alle biletter låst, så du får ikke skiftet bruker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan printe ut en billett, det er ikke noe problem, husk å ta med legitimasjon da...

eller du kan bruke ptn-kortet, du kan også bruke visa som ptn-kort, men du trenger ikke bruke det.

du kan gå fritt ut og inn av hallen ja, etter at de har festet armbåndet på armen din, det er alltid dører åpne, med vakter

Skrevet

Skriv ut billetten, det holder. Du må stå i kø på TG for å få armbånd hvis du ikke har fått det i posten.

PTN-kort er ikke nødvendig, men praktisk.

Skrevet (endret)

Hva skal jeg gjøre når jeg har mistet PTN kortet mitt, og årets billett ligger på den, og jeg får ikke skrevet ut billetten, det eneste jeg har er legg og backup keyen som står på partyticket.net

Det står også: Shipped, BRING BRACELET!

1. Det er ikke jeg som har kjøpt billetten fra partyticket, det var en annen som jeg kjøpte den av.

2. Jeg har faen meg ikke fått noe Bracelet i posten

Vil nødig slippe å stå i den extra lange køen ... hva gjør jeg?

Endret av BoRsE
Skrevet (endret)

da fjerner du ptn-kortet fra kontoen din, dette gjør du her: http://partyticket.net/account/cards

du trykker på id`n til kortet og velger at du har mistet kortet, så skal du kunne få printet ut bilettene

ta med både utskriften av biletten og bånden, som du sikkert har fått, husk id også da

det er eieren av biletten(han som kjøpte det) som får båndene i posten, du kommer ikke inn uten dette båndet

Endret av aklla
Skrevet

LoL ok nå fant jeg PTN kortet mitt :D

Hva trenger jeg da?

Bare det båndet? Jeg kjenner ikke han jeg kjøpte de av en gang... kommer jeg virkelig ikke inn med PTN kort og ID?

Skrevet

ikke når armbåndet er sendt ut nei...

er mulig du kan få kranglet deg inn, men jeg tviler, sikkerheten der er høy

du har ikke mail eller nummer til han du kjøpte av?

kontakt han du...

Skrevet
du har ikke mail eller nummer til han du kjøpte av?

kontakt han du...

Vet ikke jeg .. vet bare at han heter Kristoffer Dalgrav....

thats it

Skrevet

da må du fjerne en av delene, så du får plass ;)

du har ikke lov til å bruke mer enn plassen din, men er skjermen din mer enn 80x60?

musa har du på bordet, tastaturet i fanget, det går nok...

du kan jo spørre pent om du kan få litt plass av nabo`n din også...

Skrevet

Skjermen og tastaturet er 65-70 cm dypt. Men vi får se åssen det går, jeg har jo trådløst tastatur, så det er ikke noe problem å ha det i fanget:)

Skrevet
Vet ikke, men jeg skal ha med meg min egen stol... (Det er vel ingen regel mot det?)

Det går bra så lenge den ikke tar plassen til andre.

Skrevet
Kva stoler er det som er der? Er det hagestoler, slike plaststoler med stålbein, or what..?

Det er hagestoler. Derfor annbefaler jeg at man tar med egen "go-stol" :D

Skrevet
Kva stoler er det som er der? Er det hagestoler, slike plaststoler med stålbein, or what..?

Det er hagestoler. Derfor annbefaler jeg at man tar med egen "go-stol" :D

Jeg vet om en som skal ta med en sånn en ja :D :D

Skrevet

Ach... Blir for stort å dra med seg detta dråget her. (Har ein gigantisk kontorstol, ryggen rekker meg nesten over hovudet og eg er 188 høg. :p )

Får vel heller dra med meg et par puter å sitte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...