Dondrio Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 når jeg kan velge betalings metode, så ta jeg "game card," for det er den måten jeg ønsker og betale med... men da må jeg jo skrive inn en kode.. og jeg har ingen "gamecard" kode... må jeg velge et annet erternaltiv da? jeg kjøpte det i dag så jeg skal jo kunne spille gratis 30 dager..:S
Shrike Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Såkalt GameCard, får du kun ved kjøp av Collectors Edition. GameCards kan du også få kjøpt i butikken 7ende mars. Stemmer at det er 30 dagers "gratis" spilletid, men en må fortsatt oppgi VISA kortenummeret. Endret 21. februar 2005 av Shrike
Gjest Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 4. mars er den riktige datoen disse kortene kommer i salg. Dette er akkurat før utløpstiden på gratismåneden fra spillet kom i salg. Ellers: I want to use a pre-paid card, how do I proceed when creating an account?Players who wish to pay by pre-paid game card and start playing World of Warcraft before these cards are available will be required to input another form of payment to register and play the game. Dette burde være svar nok.
Ildflue Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Je ghar oppgitt kortet til mamma. Trekker de automatisk eller må jeg godkjenne det? Evt. Hvordan sier jeg at jeg ikke vil at de skal trekke, men heller kjøpe gamecards?
Gjest Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du skaffer deg et forhåndsbetalt spillekort før gratismåneden din er over. Deretter klikker du på 'Manage Account' i åpnings- / innloggingsbildet i spillet, og forandrer betalingsmåte der.
Ildflue Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Så vidt jeg ser så er det ikke noe sted inne på Manage account hvor man kan endre betalingsmåte
Gjest Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 I want to use a pre-paid card, how do I proceed when creating an account?Players who wish to pay by pre-paid game card and start playing World of Warcraft before these cards are available will be required to input another form of payment to register and play the game. At launch this will require players to either give a credit card number or bank details, if the direct debit option is chosen. However, as long as the preferred payment method is changed through Account Management to pre-paid card before the end of the free one-month play period, the previous payment method chosen will not be activated. When the cards becomes available you will be able to chose this method of payment directly when you create your account.
superreven Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Såkalt GameCard, får du kun ved kjøp av Collectors Edition. GameCards kan du også få kjøpt i butikken 7ende mars. Stemmer at det er 30 dagers "gratis" spilletid, men en må fortsatt oppgi VISA kortenummeret. Jeg har CE, men fikk ikke med noe "GameCard", er heller ikke under oppfatning at dette skal følge me. "10 day guest pass" du tenker på kanskje.. Jeg vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå