DargarWhiteFang Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Har spillt klar Taris og Jedi Counsil og "Sith" planeten. Fremdeles ikke sett snurten av double-bladed lightsaber, annet enn hos fiender som jeg dreper, men de dropper ikke denne. Ingen kjøpmenn jeg har sett har den heller. What gives? Endret 21. februar 2005 av Dargar
DargarWhiteFang Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Jaja, får vel bare fortsette å spille da, og håpe at jeg ikke har missa noe i en sidequest eller no slikt, men jeg håper jeg kan få fingra på en sånn dobbel lyssabel snart, hele min karakter bygger liksom på dette..
Demonfudge Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg tror jeg bare drepte noen så fikk jeg det.. Tror ikke det var så veldig langt ut i spillet. Men etterhvert får man liksom en liten fin samling med lyspinner. Endret 21. februar 2005 av Volcov
Hr. Jenssen Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Du får tak i X mange slike lys-staver etter hvert. Sith-ene bruker dem ofte, så ikke fortvil.
Frijazz Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Etterhvert kan du forsyne alle med doble lyspinner, og selvfølgelig med oppgraderinger.
havfal Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) du får en når du har reddet hun jedi-dama etter det swoopracet, men du kan ikke bruke den før du har fullført jedi-treningen. (den er gul). hvis det var sånn jeg husker det, er det han som holder jedi-dama fanget som dropper "lyspinnen" tror det var sånn Endret 21. februar 2005 av Imposter
John Abrahamsen Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg tror det er bedre å bruke doble 1handere
Bytex Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) Snodig, for jeg hadde så mange doble lightsabere i min backpack at jeg kunne selge i hopetall. Men ikke så tidlig. Men du er enda såpass tidlig i spillet at jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over. De doble sablene dukker opp i massevis etterhvert. Husk, karakteren din hadde glemt ALT av sin gamle jedi-knowledge, og du har vel ganske nylig fått sabelen tilbake (på jedi-planeten)..bare å være tålmodig det. Endret 22. februar 2005 av Bitex
Omnivor Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 1 i hver hånd kan det være store fordeler med...Etterhvert finner du så mange krystaller at det ikke er plass til alle du vil bruke i en sabel. Derfor kan det være en fordel med en liten i venstra og en stor i høyra!
havfal Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 det kuleste er egentlig kun en enhånds da. eller to blåe en tohånds er bra det også, fordi du får en jevnere skade og mer skade. dette er da på bekostnig av variert element skade og stun o.l
joac Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Har spillt klar Taris og Jedi Counsil og "Sith" planeten. Fremdeles ikke sett snurten av double-bladed lightsaber, annet enn hos fiender som jeg dreper, men de dropper ikke denne. Ingen kjøpmenn jeg har sett har den heller. What gives? Joda, de skal droppe den. du plukker den opp i remais fra de du dreper
The_Zealot Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvis du ikke har tatt Bastila sin saber allerede, så er du ihvertfall garantert å finne en etter du har slått darth bandon.
havfal Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hvis du ikke har tatt Bastila sin saber allerede, så er du ihvertfall garantert å finne en etter du har slått darth bandon. men det er vel ikke før du har tatt 2 eller 3 planeter da. ta bastila sin du.
Frijazz Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jaja, får vel bare fortsette å spille da, og håpe at jeg ikke har missa noe i en sidequest eller no slikt, men jeg håper jeg kan få fingra på en sånn dobbel lyssabel snart, hele min karakter bygger liksom på dette.. En fordel med å dra til Dantooine etter Telos, er at da kan du bare be Bao-Dur om å lage en dobbel lyspinne straks du har alle delene. Da har du også noen krystaller å putte i. Enklere blir det ikke.
The_Zealot Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Telos er nok ganske bomba i KOTOR 1, som tråden handler om.....
Frijazz Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det er et godt poeng. Da kan trådstarter ta med seg tipset når KOTOR 2 skal spilles.
havfal Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 En fordel med å dra til Dantooine etter Telos, er at da kan du bare be Bao-Dur om å lage en dobbel lyspinne straks du har alle delene. Da har du også noen krystaller å putte i. Enklere blir det ikke. Off Topic:eller du kan dra til hvilken som helst annen planet, der du finner akuratt de sammen delene til å lage en lightsaber On Topic:du finner de overalt(nesten). bare drep noen dark-jedi eller sith folk, så finner du en til slutt.
SGE7000 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 i kotor 1 får du så vilt mange lightsabere!!!! ihvertfall i forhold til kotor 2! husker at halve inventoryet mitt var fyllt opp med lightsabere da jeg spillte kotor 1...
CNesset Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 i kotor 1 får du så vilt mange lightsabere!!!!ihvertfall i forhold til kotor 2! husker at halve inventoryet mitt var fyllt opp med lightsabere da jeg spillte kotor 1... Hittil i kotor1 har jeg vært på Taris, Dantooine, Kashyyk og Tatooine og når jeg møter tre sånne sith-folk som prøver(tappert) å drepe meg så får jeg minst en lightsaber per gang.... Blir en del, ja...
.Marcus Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg bare ler av de som sier at dual lyssabler er bedre enn en staff, som det faktisk heter. En staff med Mantle of the Force banker skiten ut av alle andre våpen på KOTOR1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå