Gå til innhold

Hvor finner man "dual blade lightsaber" i KotOR 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har spillt klar Taris og Jedi Counsil og "Sith" planeten. Fremdeles ikke sett snurten av double-bladed lightsaber, annet enn hos fiender som jeg dreper, men de dropper ikke denne. Ingen kjøpmenn jeg har sett har den heller. What gives?

Endret av Dargar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, får vel bare fortsette å spille da, og håpe at jeg ikke har missa noe i en sidequest eller no slikt, men jeg håper jeg kan få fingra på en sånn dobbel lyssabel snart, hele min karakter bygger liksom på dette..

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg bare drepte noen så fikk jeg det.. Tror ikke det var så veldig langt ut i spillet. Men etterhvert får man liksom en liten fin samling med lyspinner.

Endret av Volcov
Skrevet (endret)

du får en når du har reddet hun jedi-dama etter det swoopracet, men du kan ikke bruke den før du har fullført jedi-treningen. (den er gul). hvis det var sånn jeg husker det, er det han som holder jedi-dama fanget som dropper "lyspinnen"

tror det var sånn

Endret av Imposter
Skrevet (endret)

Snodig, for jeg hadde så mange doble lightsabere i min backpack at jeg kunne selge i hopetall. Men ikke så tidlig.

Men du er enda såpass tidlig i spillet at jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over. De doble sablene dukker opp i massevis etterhvert. Husk, karakteren din hadde glemt ALT av sin gamle jedi-knowledge, og du har vel ganske nylig fått sabelen tilbake (på jedi-planeten)..bare å være tålmodig det.

Endret av Bitex
Skrevet

1 i hver hånd kan det være store fordeler med...Etterhvert finner du så mange krystaller at det ikke er plass til alle du vil bruke i en sabel. Derfor kan det være en fordel med en liten i venstra og en stor i høyra!

Skrevet

det kuleste er egentlig kun en enhånds da. eller to blåe :love:

en tohånds er bra det også, fordi du får en jevnere skade og mer skade. dette er da på bekostnig av variert element skade og stun o.l

Skrevet
Har spillt klar Taris og Jedi Counsil og "Sith" planeten. Fremdeles ikke sett snurten av double-bladed lightsaber, annet enn hos fiender som jeg dreper, men de dropper ikke denne. Ingen kjøpmenn jeg har sett har den heller. What gives?

Joda, de skal droppe den. du plukker den opp i remais fra de du dreper

Skrevet
Hvis du ikke har tatt Bastila sin saber allerede, så er du ihvertfall garantert å finne en etter du har slått darth bandon.

men det er vel ikke før du har tatt 2 eller 3 planeter da.

ta bastila sin du. :thumbup:

Skrevet
Jaja, får vel bare fortsette å spille da, og håpe at jeg ikke har missa noe i en sidequest eller no slikt, men jeg håper jeg kan få fingra på en sånn dobbel lyssabel snart, hele min karakter bygger liksom på dette..

En fordel med å dra til Dantooine etter Telos, er at da kan du bare be Bao-Dur om å lage en dobbel lyspinne straks du har alle delene. Da har du også noen krystaller å putte i. Enklere blir det ikke. :D

Skrevet
En fordel med å dra til Dantooine etter Telos, er at da kan du bare be Bao-Dur om å lage en dobbel lyspinne straks du har alle delene. Da har du også noen krystaller å putte i. Enklere blir det ikke. :D

Off Topic:eller du kan dra til hvilken som helst annen planet, der du finner akuratt de sammen delene til å lage en lightsaber

On Topic:du finner de overalt(nesten). bare drep noen dark-jedi eller sith folk, så finner du en til slutt.

Skrevet

i kotor 1 får du så vilt mange lightsabere!!!!

ihvertfall i forhold til kotor 2!

husker at halve inventoryet mitt var fyllt opp med lightsabere da jeg spillte kotor 1...

• 2 måneder senere...
Skrevet
i kotor 1 får du så vilt mange lightsabere!!!!

ihvertfall i forhold til kotor 2!

husker at halve inventoryet mitt var fyllt opp med lightsabere da jeg spillte kotor 1...

Hittil i kotor1 har jeg vært på Taris, Dantooine, Kashyyk og Tatooine og når jeg møter tre sånne sith-folk som prøver(tappert) å drepe meg så får jeg minst en lightsaber per gang.... Blir en del, ja...

Skrevet

Jeg bare ler av de som sier at dual lyssabler er bedre enn en staff, som det faktisk heter. En staff med Mantle of the Force banker skiten ut av alle andre våpen på KOTOR1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...