Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis det var samma det, hvorfor i helvete svarte du da?

Samma det, som i jeg bryr meg ikke...!

Endret av BigBoss
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til dere som har blitt ferdige!

Hvilken ranking fikk dere?

Jeg har blitt "Jaguar" :blush: og "Crocodile"!

Btw er det noen som har klart å fange "Tsuchinoko"?

Tsuchinoko er en ekstremt sjelden slange som du finner bare noen få plasser!

Hvis du fanger en og avslutter spillet med den, får du Tsuchinoko-ranking! Det er sjukt vanskelig!!

Skrevet

Off topic:

Nevnarion min venn! Skift tilbake til din gamle avatar. :ohmy: Den var mye bedre

On topic:

Har ikke fanget "Tsuchinoko", men en venn av meg har gjort det og han sa at det ikke var så vanskelig som folk skal ha det til. "Bruk MANGE musefeller" var tipset hans, pluss at han nevnet områdene hvor jeg skulle plassere dem (som jeg ikke husker nå :roll: )

Skrevet

Da er det på tide å runde MGS3 på nytt fordi jeg husker ikke hva slags ranking jag fikk :p

Er ellers enig med Nevnarion at det må bli en slutt på den unedvøndige quotinga :)

Skrevet

Fikk Shark første gang jeg spilte, er på vei gjennom på Extreme nå og har enda ikke drept noen. Masse Alerts, men ihvertfall ikke drept noen :)

Skrevet

MGS4 kommer ikke til å hete Metal Gear Solid, siden hovedrollen til "Snake" familien er over, den kommer til å hete noe annet med Metal Gear. Og ja den kommer til PS3.

Gjest Slettet+1242
Skrevet

Jeg fikk enten Jaws eller Shark...Jeg fikk den bedre av de to :p

Skrevet

ville bare si at big boss ikke heter John Doe, det er bare et begrep på en ukjent person!... Big boss er (som[/u] han var født bare for å kicke @$$... men når the boss adopterte han, kalte hun han bare for Jack... :thumbup::w00t:

Skrevet

Mye av den infoen som blir oppgit i det siste har blitt nevnt før i denne tråden så egentlig begynner det å bli repeterende og litt kjedeligt ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...