Gå til innhold

Hjelp til oppgradering


Anbefalte innlegg

Skal oppgradere en pc, og trenger i den forbindelse litt hjelp, da jeg den senere tid ikke har holdt meg helt oppdatert.

 

Har 512 MB PC2100 minne og ønsker om mulig å bruke dette. Det jeg trenger er :

 

AMD prossessor ca. 3200+ til 3600+ gjerne Athlon64 ( absolutt IKKE intel )

 

Vifte til prossessoren (stillegående)

 

Et hovedkort hvor jeg sammen med nevnte prossessor kan bruke det minne jeg har, og hvor jeg i bios kan stille de forskjellige "busene" fritt i forhold til Mhz-busen på prossessoren. Hovedkortet bør de nødvendige utganger og spor for å være "up to date", og også egne seg bra for overklokking.

 

Pris opptil 2500,-

 

Takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

 

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

  • Døme på gode emnefelt:
     
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
     
     
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
     
     
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
     
     
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K
     

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...