Gå til innhold

Har oppnådd å bruke to CD-key'er på en account :(


Anbefalte innlegg

Første gangen jeg fikk CS, var da jeg kjøpte HL generation. Da hadde jeg en CD-key til CS, ikke sant? Jepp, den brukte jeg selvsagt. Senere fikk jeg CZ p.g.a. bottene, og der har vi to CD-key'er. Har formatert mange ganger, og funnet ut at jeg har brukt HL generations CD-key'en en gang (minst) og CZ CD-key'en opptil flere ganger.

 

En kompis som er en nabo hadde bursdag, som også hadde lyst på internett tilgang til CS, ble glad da jeg ga han HLgeneration CD-key'en min, for jeg hadde to (CD-key'er) så det gikk jo greit. Nå sitter han på ZarGate Lan og kan ikke spille CS fordi CD-key'en allerede er brukt.

 

Vet noen om det går ann å resette CD-key'er eller lignende problemløsning?

 

Isåfall TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det eneste løsning? Må han spille på min? Joda, kan jo låne vekk accounten min litt (f.eks. skifte passord til det han vil i noen dager for så å skifte tilbake til mitt igjen) Men det er jo litt synd att jeg har brukt opp to CD-key'er på en account. Må vel gå ann å reset'te en?

 

Tror dere Valve vill gjort det? Reset'te en CD-key?

Lenke til kommentar
Er det eneste løsning? Må han spille på min? Joda, kan jo låne vekk accounten min litt (f.eks. skifte passord til det han vil i noen dager for så å skifte tilbake til mitt igjen) Men det er jo litt synd att jeg har brukt opp to CD-key'er på en account. Må vel gå ann å reset'te en?

 

Tror dere Valve vill gjort det? Reset'te en CD-key?

Send dem en mail. Er ofte dårlige på å svare de folka der da men... Prøvd å regge ny account og bruke en av keyene, og om den ikke funker, den andre?

 

Er vel egentlig akkurat det du har gjort bare at det ikke funka... :hm:

 

Er han veldig "i nød" så kan du jo låne han accounten din og gjøre sånn som du sa. Sender du mail til valve får du nok iallefall ikke svar mens han enda er på lan.

Lenke til kommentar
Er det eneste løsning? Må han spille på min? Joda, kan jo låne vekk accounten min litt (f.eks. skifte passord til det han vil i noen dager for så å skifte tilbake til mitt igjen) Men det er jo litt synd att jeg har brukt opp to CD-key'er på en account. Må vel gå ann å reset'te en?

 

Tror dere Valve vill gjort det? Reset'te en CD-key?

Send dem en mail. Er ofte dårlige på å svare de folka der da men... Prøvd å regge ny account og bruke en av keyene, og om den ikke funker, den andre?

 

Er vel egentlig akkurat det du har gjort bare at det ikke funka... :hm:

 

Er han veldig "i nød" så kan du jo låne han accounten din og gjøre sånn som du sa. Sender du mail til valve får du nok iallefall ikke svar mens han enda er på lan.

Tror ikke jeg gidder å sende mail til Valve om det. Forestiller meg at de kommer til å ville ha bilde av kvittering osv. Det blir for mye styr.

Kunne ha lånt vekk accounten min ja, men da kunne ikke vi spilt ilag.

Problem dette her ja... :Sukk: :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...