Trazor Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Har vært litt rundt omkring, spiderman, Spaceworld og Elkjøp, finner det ikke noen steder! Noen som kan sende meg noen tips? Takker!
Licht Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 De hadde opp til flere utgaver av WoW på Spaceworld (bystasjonen) da jeg var innom på onsdag... Men det kan selvsagt ha forandret seg.
Trazor Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Var tomt der i dag Hvis noen har et eksemplar ekstra, så er jeg villig til å dra opp noen kroner for å kjøpe det
the Donkeyskjender Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 er vel ikke så vanskelig å dbestille et over nettet?
Doktoren Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hadde blitt veldig glad for svar på denne posten. Lurer veldig på hvor de har eksemplarer igjen.
Aldrack Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg kjøpte mitt på platon på bystasjonen på tirsdag. De sa de hadde fåt inn en del, men det kan selvsagt har blitt utsolgt til nå.. Ellers ville jeg ringt og hørt med butikker som ligger litt utenfor by`n. Kanskje noen har det på sotra eller utover i Åsane?
Zl8 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Stod sikkert 20 stk på platon på motsatt side av sundt forrige lørdag ...
albions Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Har vært litt rundt omkring, spiderman, Spaceworld og Elkjøp, finner det ikke noen steder! Noen som kan sende meg noen tips? Takker! Vist du vet kor bømlo er så har elkjøp der 3-5 kopier igjenn.. Tar vell ikkje så lang tid vist bestiller derfra sikkert
Trazor Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Toys'R'Us i laguneparken har det inne
kryppe Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Toys'R'Us i laguneparken har det inne Hentet de 3 siste fra Toys'R'Us på fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå