Gå til innhold

Samsung D500 problemer; sletting av MMS og batteri


paol

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

 

Kjøpt meg en Samsung D500 her!

 

Noe små problem, eller dvs Sw- hjalp mye..

 

Noe rart som skjedde her igår, jeg fikk en mld fra en Nokia 5140 en mms-.

Det som skjedde var jeg slettet denne mms men , den la seg som en video-fil under video-arkivet? MErkelig?

Det som også skjedde igår var at batteriet gikk ut iløpet av 1 dag?! Pleier og var ca. 3 dager.. Rart? Brukte da også mob spessielt lite igår..

 

Fins det virus på Samsung? Ihvertfall er det noen som vet hvordan jeg kan resette denne tlf?

 

Ellers vil jeg bare si til denne mobilen er veldig bra, godt fornøyd foruten batteriet.. :(

 

Takk for hjelpen på forhånd!

 

 

-paol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

 

Velkommen til forumet forresten :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

paol: på MMSer kan man gå på valg--->7.kopiere media--->1.bilde og video---> så velger du videofilen, og da blir videoen kopiert til videomappen din.

Kan det være dette du har gjort??

 

Om du f.eks. har bluetooth aktivert, eller om du oppholdt deg i et område med dårlig dekkning, så vil batteritiden bli redusert. Du må også huske på at selv om du ikke ringer, så vil video-/musikkbruk trekke mye batteri...

Lenke til kommentar

Synes batteriet i D500 er bra. Jeg ringer lite, tar noen bilder, wapper litt, overfører noen data, synker et par ganger i uka, og telefonen vil da kunne holde i alle fall ei uke. Bruker ikke BT. Det ser ikke ut som D500 med alle sine funksjoner og konge TFT-skjerm, ligger dårligere an enn de fleste konkurrentene. Og jeg har prøvd mange av dem.

 

Min D500 har programvare datert medio januar, altså en nyere programvare enn de første som ble solgt i Norge rundt juletider, pluss minus. Om oppdatert programvare har noe å si på batteritidene (som det hadde på SE K700i) vet jeg ikke.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Hehe, er ikke så dum da at jeg ikke vet om jeg fikk video eller melding :hrm:

 

Snakket med en kar fra samsung idag, viste ikke helt hva det var, kalte det "bugs" på telefonen. Ser ut som jeg må slette driten...

 

 

Men, takk for hjelpen. :thumbup: Er vist bare en ting og gjøre og det er og få den resett-koden fra samsung gutta!

 

 

Så nå vet dere ; hvis du har en samsung d500 og får en fil som ikke vil slette seg, må det drastiske metoder til. Send på service! La gutta få sletta problemet..

 

 

Filen kaller seg : skaler.3gp

 

-hilsen paol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...