-Teddy- Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 (endret) Når jeg prøver å gå inn i ventemodus på pc'en, får jeg meldingen jeg har vedlagt. Noen som kan hjelpe? Endret 18. februar 2005 av -Teddy-
-Teddy- Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Fremdeles samme problemet, og orker ikke opprette ny post, ser ikke noe vits i det heller når jeg allerede hadde denne.
Scotchi89 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Har du gjort som meldingen sier, og oppdatert driverene dine? Utover det, aner jeg ikke..
-Teddy- Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Har du gjort som meldingen sier, og oppdatert driverene dine? Har ikke det, hvor finner man drivere til tastatur da?
-Teddy- Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Har fremdeles ingen nye drivere til tastaturet mitt.
-Teddy- Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Google? Hvilket tastatur har du? 5081702[/snapback] noe "PC Line" jall fra Elkjøp. Men for å være ærlig tviler jeg på at det er tastaturet som gjør det. Er tre hurtigtaster på det: Dvale, Vente og Av.
xD^^ Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Har noe sånt jeg og. Fra Mamoz. "Power" "Sleep" "Wake up". Jeg fikk med en diskett med drivere.
Pey'J Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Du kan prøve å installere en standard/generic driver. Start | Kjør | devmgmt.msc Finn fram til tastaturet og dobbeltklikk denne Velg Oppdater Driver og tvangs-installer ved å velge "Jeg velger selv/Jeg har diskett..." Standard-driveren heter "Standard 101/102 tasters..." Eller noe i den duren. Bruker engelsk Windows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå