Gå til innhold

Spawne som Ghost i en by nærmere der du døde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njeeaaei. Altså. De fleste campene (type Goldshire, Kharanos, Dolanar) har en graveyard nær seg, pluss at det ofte finnes flere graveyards i ett område (område som i Elwynn Forest, Dun Morogh, Loch Modan), og man spawner alltid på den graveyarden som er nærmest deg, uavhengig av område. Jeg har dødd i ett område og spawna på en graveyard i naboområdet fordi det var nærmere.

Lenke til kommentar
man spawner alltid på den graveyarden som er nærmest deg, uavhengig av område

Faktisk er det ikke alltid sånn. I wetlands f.eks er det en rett utenfor Menethil Harbor og en ca midt i wetlands. Kommer du litt for langt utenfor bygrensen når du dør ender du opp midt i wetlands og må løpe. Ganske plagsomt igrunn.

 

Synes forøvrig gravplassene for det meste er greit plassert... det skal jo koste deg litt å dø samtidig som det gir fienden din en liten fordel.

Lenke til kommentar

For oss som har mus med den gode gamle 4. knappen, så har den som default auto-run-enable. Noe som gjør at du bare peker snuta i generell retning av der du døde, trykker på auto-run, går og henter deg et glass cola /går på do elns, og når du kommer tilbake har han stort sett kommet et stykke på vei.

 

Det skal tross alt være litt kjedelig å dø!

Vær glad Blizzard ikke har xp-loss ved død!

Lenke til kommentar

Jeg var ute og utforska litt her om dagen, og urhm - kom frem til porten inn mot the Barrens. The Barrens hørtes kult ut syntes jeg (da lvl 13 NE hunter), og prøvde å løpe slalom mellom vaktene - ikke lurt.

 

Etter dette så våkner ghostet mitt opp i the Barrens hele tida når jeg dauer, selv om jeg dauer i Auberdine - noe irriterende lol. Noem som kjenner til en slik bug?

Lenke til kommentar
Det er jo mulig nå også. Trykk på E og Num Lock så gjør det den samme jobben.

Hvorfor E?

Kanskje noen foretrekker ESDF istedenfor WASD?

Åja, begynte å lure på om det var en slags autopilot som styrte unna hindre og sånn.. hehe :blush:

Cosmos har det. Funker ikke hver gang, men pleier komme seg unna trær og sånt.

 

/gotocorpse ellerno tror jeg det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...