gerardpique Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 jeg har nå lagt inn noen av mine vhs-kassetter på pcen. disse ble automatisk mpg-format. en film på halvannen time tar fra 1,5 til 2 gb plass. er det noe program som gjør det mulig å komprimere mpg-formatet,eller må jeg konvertere dem til et annet format,og hvilket program er da å foretrekke?
tbend Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) Har lurt på det samme flere ganger. Har av og til vært eldig å fått en Div-X komprimert ned til 700mb, men da dårlig kvalitet.. Skjønner ikke hvordan de gjør det... Endret 16. februar 2005 av tbend
p@ge Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 før ble " Flask.meg " brukt, men jeg vet ikke om du ennå kan få tak i den. men du kan prøve å finne noe på denne side: http://forums.dreamincode.net/showtopic9003.htm lykke til
Never_Ever Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 (endret) Du kan prøve å konvertere filen til .avi med virueldubmod. edit: crap Endret 20. februar 2005 av Beenie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå