Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Manualer og rep. informasjon?


lozn

Anbefalte innlegg

Jakter etter informasjon tilsvarende Haynes eller slike ting om bilene mine, reperasjonshåndbøker som ikke er lisensiert, eller frigitt på en eller annen måte? Har funnet originale manualer til Honda Legend 1996, men mangler til Volvo 164E 1972, 1993 Nissan Sunny 1.6 og til Toyota Camry 2.5 24V 1988. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette kan hjelpe deg i det hele tatt, men min gamle far hadde en 164 -69-modell, og jeg mener bestemt at han hadde "bok" på den. Tror det var Haynes.

 

Uansett, har du sjekket www.automobilia.no ?

(selvsagt har du det.......)

 

T'Weed

 

Edit: fant ihvertfall ei svensk bok om B30E-motoren (eller innspruten) samt noen generelle bøker på 140 og 160 serien

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar

Finnes en hel del bøker å få kjøpt, men de kommersielle har ofte gratiskonkurrenter, og produsenten gir også ofte ut slike bøker, enten for salg eller til gratis bruk. Det var egentlig det jeg tenkte på, er da sunnmøring vettu:)

 

Takker for svaret uansett...

Lenke til kommentar

Vet at det finnes fra f.eks Haynes, men jeg tror og at det finnes elektronisk på diverse hjemmesider, som f.eks er kopier av de originale manualene som produsenten har på sine merkeverksteder. Lurer på om jeg skal kontakte Toyota og høre om de har lyst å selge en slik til meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...