Gå til innhold

Kjøpte WoW på obs, ingen gratis mnd fulgte med


Anbefalte innlegg

Som topicen sier var jeg i dag og handlet de 2 siste wow spille dem hadde på obs i ålesund, gledet meg noe sinnsykt til å få komme i gang har fått installert allt og registrert nøkkelen, men når jeg tar en nærmere titt skal det følge med en lapp med en kode som gir meg en mnd gratis spilletid skal det ikke? la også merke til at det var en rundt teip bit på undersiden av der coveret var, men ikke på toppen :thumbdown: hva kan jeg gjøre annet enn å levere inn igjenn spillene? tips mottas med stor takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du bare skal velge betalingsmåten du vil, så blir kredittkortet ditt automatisk "charga" etter en mnd.

Du betaler ikke før etter en måned, hva er da problemet med å ikke ha penger nå? :)

hmm må jeg ikke ha en lappe med en kode da? får å få en mnd gratis? den fulgte i allefall ikke med.. :/

Lenke til kommentar

Når man kjøper WoW, så skal det stå en serial under disc 3 inni coveret. Denne serialen bruker du når du registrerer deg, samtidig registrerer du kredittkortet ditt slik at blizzard automatisk trekker 12,99 euro når du har spillt en måned. Som det stå FULLSTENDIG KLART på registreringssiden, ingenting blir trukket ved registrering ;).

Lenke til kommentar

ok da så, men nå får jeg ikke registrert meg får bare opp en hel side med errors uansett hva jeg gjør... er det noe som er galt med servern eller?

 

EDIT: kontoen ble createt selv om jeg fikk opp html error 500 holder på å laste ned oppdateringer nå :)

EDIT2: Vil bare bruke anledningen til å takke alle for kjapp respons :)

EDIT3: lurer på mye rart jeg :p hvordan kan jeg forandre slik at det blir trukket for 6mnd isteden får 1 mnd tenkte at jeg skulle ta bare for en mnd men nå angrer jeg siden det blir billigere i lengden å bare ta 6mnd går det ann å skifte dette før det blir trukket?

Endret av Xpence
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...