Gå til innhold

Mulla Krekar... terrorist extraordinairè


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han treng ikkje vere terrorist for å ha kontakt med terrorister!! Eg har ikkje noko i mot han og eg er sikker på at fleire meiner det same.

 

Nei, for det hadde vært helt normalt og uskyldig om jeg hadde hatt telefonnummeret til Osama Bin Laden og visste hvor han oppholdt seg. Krekar ledet, og leder sansyneligvis fremdeles, en terrororganisasjon ansvarlig for drap på tusener, blandet dem våre allierte. Dette har han både innrømmet og er dokumentert på video.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Krekar ledet, og leder sansyneligvis fremdeles, en terrororganisasjon ansvarlig for drap på tusener, blandet dem våre allierte. Dette har han både innrømmet og er dokumentert på video.

 

:roll:

Men, men... det var jo i fortiden! ;)

Lenke til kommentar
Han treng ikkje vere terrorist for å ha kontakt med terrorister!! Eg har ikkje noko i mot han og eg er sikker på at fleire meiner det same.

Jalla-Krekar har bl.a. bidratt i det norske samfunn ved å tappe Statskassen AS for masse penger i form av diverse søksmål. Jeg blir så glad når jeg tenker på eldrehjem som heller kunne fått disse pengene. Jeg har heller ingenting i mot at en potet fra Irak kommer hit og tar seg til rette. At mannen beviselig har terroristforbindelser gjør jo saken bare enda bedre.

 

Hadde mr. Krekar skaffet seg en jobb, og gjort en innsats for samfunnet hadde jeg kanskje ikke forhåndsdømt han som terrorist. Hvorfor han ikke er utlevert til Nederland er fortsatt et mysterium for meg.

 

Hvis Krekar vil tjene litt penger på si, kan han jo alltids stille seg opp på et tivoli, hvor forbipasserende kan løfte ham for en 50-lapp.

Lenke til kommentar
Hadde mr. Krekar skaffet seg en jobb, og gjort en innsats for samfunnet hadde jeg kanskje ikke forhåndsdømt han som terrorist. Hvorfor han ikke er utlevert til Nederland er fortsatt et mysterium for meg.

 

Eller USA, for den sakens skyld, i og med at Ansar Al-Islam har drept en del amerikanske soldater. Personlig tror jeg grunnen er at norske myndigheter er redd for islamsk terrorisme. Det virker hvertfall som den mest sansynelige grunnen, og den eneste jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
Hvorfor han ikke er utlevert til Nederland er fortsatt et mysterium for meg.

Sikkert fordi han føler seg trygg her og ikke spesielt smart, og i tillegg kommuniserer masse med terrorvennene sine verden over. Hvis det er så at NUPI, FFI og det andre institusjonene er så langt fremme i terrorforskning må de vel nødvendigvis ha tilgang til svært godt kildemateriale. Det er i hvert fall den eneste logiske forklaringen jeg finner på det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...