MrLee Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Tråden for å Poste morsomme ting man kan finne på i WoW, uten at det går ut over noen andre... (som å snike seg inn på fiendens newbie område og slakte alle er IKKE ett stunt..det er bare LAME) 1 forslag: Jeg har en hunter som heter Rhiannon... tenkte jeg skulle starte ett guild "Rhiannon's Pet" og recruite 9 Druids... for så å springe rundt med meg + 9 druids i animal form +pet å lure newbies til å tro at jeg er über hunter Endret 15. februar 2005 av MrLee
Kim Roger Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 hva med å spella på en pvp server. være horde, og beine opp og inn til kongen i ironforge uten å bli drept?
anon12234 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 hoppe ned plasser slik at du har 1 hp når du lander. det kaller jeg stunt! :
Royzer Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 hva med å spella på en pvp server. være horde, og beine opp og inn til kongen i ironforge uten å bli drept? Det er jo gjort før.. må gjøre noe nytt og orginalt
Dandar Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det er jo gjort før.. må gjøre noe nytt og orginalt Er det filmet ?
Kim Roger Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 hva med å spella på en pvp server. være horde, og beine opp og inn til kongen i ironforge uten å bli drept? Det er jo gjort før.. må gjøre noe nytt og orginalt link?
Zindre- Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Vær på pvp server, spill gnome med rosa hår, spring til X-roads og bruk spytte emoten.
MrLee Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 ROFL! (Gnome female med musefletter!!)
Royzer Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 hva med å spella på en pvp server. være horde, og beine opp og inn til kongen i ironforge uten å bli drept? Det er jo gjort før.. må gjøre noe nytt og orginalt link? Var da en horde rogue som knærta en del npc'er i AH til alliance, i tillegg er var det jo en som spillte rogue her på forumet som kom seg til en boss om ikke jeg husker helt feil.
Anubizzzz Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det en horde person ( gjerne en rouge ) kunne gjort var og banke kongen i SW.. han er jo bare lvl 5. Jeg sneik meg jo inn i på AH i orgrimmar og kom meg til bossen i Thunderbluff. LInk til tråd
haarod Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det en horde person ( gjerne en rouge ) kunne gjort var og banke kongen i SW.. han er jo bare lvl 5. Jeg sneik meg jo inn i på AH i orgrimmar og kom meg til bossen i Thunderbluff. LInk til tråd Du kan ikke slå han, dessverre...
Doga Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg kom meg inn til Thrall som Human Paladin.' Det var igjen bare noen minutter av Europa betaen da jeg gjorde det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå