Svampebob_1 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg vil ha meg en ny intern dvd-brenner. Maks pris: rundt 1000kr. Anbefalinger? Gi gjerne en grunn! Jeg vil ha en rask brenner, samtidig en som støtter flest mulig formater, og cd-merker. NEC fordi de brenner i bra kvalitet og støtter de aller fleste plater etter en firmware oppgradering. BenQ skal være bra, men har ikke erfaring med dem. Plextor skal vel være det råeste å få...
titus Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg eier både en plextor 708, 712 og 716 (ja, jeg har mange brennere). Bortsett fra diverse funksjoner man får via plextools, så vil jeg egentlig ikke annbefale dem. Det finnes mye bedre alternativer, som feks BenQ, og selvfølgelig også mye verre. For de som allerede har en plextor dvd brenner, så ser jeg ingen grunn til å selge den for å kjøpe noe annet. Hei, jeg er i ferd med å kjøpe en Plextor 716 til litt over kr 900 inkl frakt. Synes plextools virker verdt å betale litt for, etter noen brenneproblemer med min NEC2510 er jeg blitt veldig nysgjerrig på å få vite mer om kvaliteten på brente plater (PI og PO feil). Men mener du Plextor'n brenner dårligere enn BenQ?
Svampebob_1 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Men mener du Plextor'n brenner dårligere enn BenQ? Niks. Plextor ruler. Tror nok den er bedre. Men sikkert ikke såå veldig mye bedre som da Plextor hadde sin glanstid.
Psh Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Plextor'n er en god del dyrere og scorer dårligere en både BenQ og Nec i tester... Så Plextor "ruler" slettes ikke lenger.... Test av Plextor og BenQ Endret 21. februar 2005 av Psh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå